هنگام ایثار است که گوهر کریمان نمایان می شود

دبیرستان دخترانه شاهد معراج در یک کار خیر، بخشی از مبلغ هدیه روز پدر را برای آزادی زندانیان نیازمند اختصاص دادند که این کار آنان توانست زمینه آزادی یک زندانی نیازمند را که به دلیل نداشتن توان مالی مدت دو سال و اندی در زندان به سر می برد فراهم نماید.

کد مطلب: ۶۱۹۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران، دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد معراج در یک کار خیر، بخشی از مبلغ هدیه روز پدر را برای آزادی زندانیان نیازمند اختصاص دادند که این کار آنان توانست زمینه آزادی یک زندانی نیازمند را که به دلیل نداشتن توان مالی مدت دو سال و اندی در زندان به سر می برد فراهم نماید و وی با حمایت این دانش آموزان خیر بعد از این مدت محکومیت به آغوش گرم خانواده خود بازگشت. به همین جهت مراسم تقدیر از مسئولین و دانش آموزان شاهد معراج با حضور مدیر منطقه ۵ و هیئت همراه وهمچنین خامسی نماینده دادستان کل کشور ، منتظر مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان ،سنگانیان مدیر اجتماعی حمایت از زندانیان،بندی مشاور فرماندار و مددکاران اجتماعی به پاس حرکت خودجوش و خالصانه دانش آموزان در مراسم گلریزان آزادی یک پدر زندانی در روز پدر ، صبح دیروز برگزار شد .

رئیس آموزش وپرورش منطقه 5 تهران دراین آیین با ذکر حدیثی از امام علی (ع) که فرمودند : هنگام ایثار است که گوهر کریمان نمایان می شود اظهار داشت : تمامی انسان ها در طول تاریخ از بدو تولد تا پایان زندگی همواره مشغول یادگیری و یاددهی بوده اند . و ما امروز شاهد این حرکت خلاقانه و ایثارگرانه شما هستیم که اثرات خلاقانه آن به حدی است که سبب شده است بسیاری از مسئولین را برای تجلیل از این حرکت گرد هم بیایند و از شما قدردانی نمایند .

میرشفیعی یادآور شد : مملکت ما مملکتی است که در آن جلوه های ایثار در آن بسیار دیده شده است و شما نیز از همین خانواده های ایثارگران هستید و در بحث گذشت و ایثار جای برای صحبت باقی نمی ماند اما کار شما در امروز ، یک کار فرهنگی و خیرخواهانه بوده است .شما حلقه ی اتصال پایبندی یک انسان به رحمت لایزال خداوند متعال هستید و انسانی که در زندان به دست پر خیر و برکت شما آزاد شده است در انسانیتش قوام بیشتری پیدا خواهد کرد و حتما دعای خیر این فرد و خانواده اش در زندگی شما جریان پیدا خواهد کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار