150 معلم نمونه استان مرکزی در شازند تجلیل شدند

مراسم بزرگداشت مقام معلم با تجلیل از 150 معلم نمونه استان مرکزی در اردوگاه فرهنگی تربیتی امیر کبیر شازند برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۹۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم گفت: تلاش و تکاپو برای رسیدن به غایت زندگی در گرو تعلیم و تربیت و محور شایستگی اخلاقی و حرفه ای معلم است.

شهریار فولادوند افزود: در هزاره سوم نقش بی بدیل معلم می تواند جامعه دانا محور با ویژگی های توسعه یافته، پویا و بالنده را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: بر اساس مفاهیم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، از بستر مدرسه صالح و معلم فکور جریان تربیت در تمام ابعاد تحقق می باید و این جریان بیانگر جایگاه و اهمیت معلم در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: معلم نمونه شدن برای یکسال است ولی ماندگار شدن همیشگی و جاودان است.

فولادوند ابراز داشت: در این مراسم از 152 معلم نمونه استانی تجلیل می شود و 300 نفر از معلمان نمونه منطقه ای نیز در شهرستان ها تجلیل خواهند شد همچنین یک نفر از معلمان به عنوان نماینده معلمان نمونه استان جهت دیدار با مقام معظم رهبری به تهران اعزام می شود.

وی با اشاره به برنامه های هفته معلم گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حضور در نماز جمعه و اجرای برنامه های ویژه در نماز جمعه، گلباران قبور شهدای فرهنگی و دانش آموز توسط معلمان و دانش آموزان، عیادت از بیماران صعب العلاج فرهنگی و... بخشی از مهمترین برنامه ها بشمار می رود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: امیدوارم در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) با مشارکت و همدلی و عزمی راسخ رشد و تعالی آموزش و پرورش استان را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار