فرایند جامعه پذیری توسط دانش آموزان و تقویت اقتدار ملی

مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران با اشاره به اختصاص بالغ بر 1400 مدرسه در شهر تهران به امر انتخابات افزود: در بسیاری از حوزه های اجتماعی حضور آموزش و پرورش, علاوه بر نقش تربیتی, نقش چشمگیری است.

کد مطلب: ۶۱۸۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا شهر تهران،اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران در سال جدید صبح امروز10 اردیبهشت ماه با حضور فرهادی فرماندار تهران, خان محمدی فرماندار شمیرانات , کمرئی مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش شهرتهران،در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرهادی ضمن تبریک میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم اظهارداشت: روز بزرگداشت مقام معلم به واسطه شهادت استاد مطهری روز بسیار مهم و قابل توجه ای است.

وی با اشاره به انتخابات آتی ،حجم کارانتخابات درتهران را بسیار سنگین دانست وگفت: تهران درامر انتخابات وضعیت خاص و بی نظیر دارد و بار اعظم اجرای سالم انتخابات بر روی دوش فرهنگیان عزیز و آموزش و پرورش است.

فرماندار تهران با تقدیر از حضور کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در هیئت اجرایی انتخابات تهران افزود: ثبت نام از 3000 نفر داوطلب و بررسی پرونده و تعیین صلاحیتها در فرمانداری صورت گرفته است که در نوع خود بی بدیل می باشد.

فرهادی همچنین از تشکیل 4000 شعبه اخذ رای درسطح شهر تهران برای برگزاری انتخاباتی پرشور خبر داد.

در ادامه کمرئی با ارائه گزارشی اظهارداشت: در ایام گذشته شاهد برگزاری مسابقه بین المللی قران کریم بودیم و در این دوره همکاران فرهنگی و دانش آموزان با کسب رتبه اول در این مسابقات نقش بسزایی داشتند.

همچنین با برگزاری جشنواره نوجوان سالم تعداد 11000 اثر در 3 حوزه دانش آموزی, فرهنگیان و اولیا واصل شده بود و این جشنواره با هدف آگاهی بخشی به دانش آموزان برگزار گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران با اشاره به اختصاص بالغ بر 1400 مدرسه در شهر تهران به امر انتخابات افزود: در بسیاری از حوزه های اجتماعی حضور آموزش و پرورش, علاوه بر نقش تربیتی, نقش چشمگیری است.

وی فرایند جامعه پذیری توسط دانش آموزان و تمرین صفت اجتماعی شدن و تقویت اقتدار ملی را از نتایج برگزاری انتخابات برشمرد.

شایان ذکر است در این جلسه پیرامون سیاست ها و برنامه های سال 97-96, تحقق درآمدهای اختصاصی , گرامی داشت هفته معلم و تشریح سیاستهای هدایت تحصیلی دانش آموزان بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار