توضیحات عراقچی در رابطه با سفر کمیسیونر اتحادیه اروپا به ایران

عباس عراقچی در رابطه با سفر کمیسیونر اتحادیه اروپا به ایران گفت:در این سفر یک بار دیگر همکاری‌های ایران و اتحادیه اروپا در زمینه انرژی هسته‌ای را بررسی خواهد شد.

کد مطلب: ۶۱۸۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان امروز شنبه در نخستین همایش بین‌المللی آب مجازی در اتاق بازرگانی ایران گفت: آقای کانتیه کمیسیونر انرژی و محیط زیست اتحادیه اروپا مباحث مختلف انرژی از جمله انرژی هسته‌ای که حوزه ایشان است را پوشش می‌دهند و در کنفرانس و سمینار نمایندگان عالیرتبه که در بروکسل برگزار شد هم ایده مشترک کانتیه و دکتر صالحی بود.

عراقچی با اشاره به سفر آتی کمیسیونر انرژی و محیط زیست اروپا به ایران گفت: آقای کان تیه در این سفر با آقای دکتر صالحی ملاقات خواهند داشت و یک بار دیگر همکاری‌های ایران و اتحادیه اروپا در زمینه انرژی هسته‌ای را بررسی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در گذشته یک سمینار بلندمرتبه داشتیم و قرار است ادامه آن در ایران برگزار می‌شود که البته هنوز تاریخ آن مشخص نشده و می‌تواند درسفر کمیسیونر انرژی و محیط زیست اتحادیه اروپا مشخص شود. این سمینار مروری از کلیه موضوعات مربوط به اتحادیه اروپا در زمینه‌های هسته‌ای است که در طول این سفر بررسی می شود.

امروز کانتیه کمیسیونر اتحادیه اروپا دومین سفر خود به ایران در یک سال گذشته و پس از توافق هسته‌ای را انجام داد و هیات اتحادیه اروپا به سرپرستی کانتیه قرار است علاوه بر علی اکبر صالحی با مقامات دیگر از جمله وزیران نفت و نیرو هم دیدار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار