وزیر بهداشت اعلام کرد؛

اجرای ۶۵۰۰ پروژه بهداشتی در روستاها

وزیر بهداشت گفت: ۳۵۰۰خانه و مرکز بهداشت در مناطق روستایی در دولت یازدهم ساخته شد و پرداخت از جیب مردم بابت خدمات بستری در مناطق روستایی به ۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

کد مطلب: ۶۱۸۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سیدحسن هاشمی در اصفهان و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نارضایتی مردم روستاها از خدمات درمانی، گفت: شما تا کنون چند بار به روستاها تشریف برده‌اید؟ به مناطق محروم و روستایی تشریف نمی‌برید و متاسفانه از طرف خودتان قضاوت می‌کنید که کار خوبی نیست؛ چراکه تریبون شما از پول بیت‌المال اداره می‌شود.

وی در حاشیه افتتاح بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی المهدی اصفهان، با بیان این مطلب اظهار داشت: عدم رضایت از خدمات درمانی در روستاها، حرف مردم نیست بلکه اظهارات شماست و مردم در نظرسنجی های مختلف، نظرات خود را اعلام می کنند و در حال حاضر در روستاها، ۶۵۰۰ پروژه بهداشتی در حال اجرا است، اما تا قبل از دولت یازدهم، به عنوان نمونه در استان سیستان و بلوچستان، فقط ۴۵ درصد از مراکز بهداشتی و درمانی دارای پزشک بودند، اما امروز تمام مراکز بهداشتی و درمانی، دارای پزشک هستند.

وزیر بهداشت افزود: ۳۵۰۰خانه و مرکز بهداشت در مناطق روستایی در دولت یازدهم ساخته شد و پرداخت از جیب مردم بابت خدمات بستری در مناطق روستایی به ۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

هاشمی تصریح کرد: باید حرف مردم را منعکس کنید و قضاوت خودتان را به جای نظر مردم القا نکنید و با دولت، کمی مهربان‌تر باشید؛ چرا که منافع ملی و منفعت مردم در این است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار