مراسم استانی هفته معلم در اردوگاه امیر کبیر شازند برگزار می شود

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری مراسم استانی هفته معلم در اردوگاه امیر کبیر شازند خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۷۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، بهرام حسین آبادی در نشستی خبری افزود: در این مراسم 150 معلم برتر استان مرکزی که با شاخص های کیفی ارزیابی شده اند حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: به منظور برگزاری با شکوه و منظم برنامه های هفته معلم 10 کمیته برنامه ریزی و روابط عمومی، ارزیابی، تربیت بدنی، فرهنگی هنری، تعاون و رفاه و تدارکات تشکیل شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان مرکزی تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی، تجلیل از یک بازنشسته فرهنگی، تجلیل از یک فرهنگی بیمار صعب العلاج، غبارروبی مزار شهدای فرهنگی را از دیگر برنامه های هفته معلم عنوان کرد.

حسین آبادی بیان کرد: معلمان برتر در سطح مدرسه، منطق، و استان ارزیابی شده اند و از بین 150 معلم برتر استانی یک نفر به دیدار با مقام معظم رهبری اعزام می شود.

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: توجه به آموزش و پرورش نباید صرفا به بحث معیشت محدود شود بلکه آموزش و پررش باید در عمل اولویت قرار بگیرد و غدغه آموزش و پرورش اولولیت اصلی همه مسولین و دستگاه ها قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار