صرفه جویی در امور مالی مهمترین رویکرد آموزش و پرورش آذربایجان غربی است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی و صرفه جویی در امور مالی مهمترین رویکرد اداره کل است.

کد مطلب: ۶۱۷۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، «فریدون سید مصطفوی» در اولین اجلاس روسای مناطق 24 گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: در پایان سال تحصیلی ارزیابی های انجام شده از این نهاد روی سه مبحث استوار است و هر اقدامی صورت بگیرد مدیران را از روی این سه شاخص در جامعه ارزیابی می کنند.

وی بیان کرد: نمرات دانش آموزان و توانمندی آنها معیار ارزیابی جامعه از نظر آموزشی است و در این راستا در مقطع آموزشی متوسطه نیازمند تلاش بیشتر هستیم.

سید مصطفوی اضافه کرد: سلامت رفتار و روح دانش آموزان و میزان معنویت آنها بحث دیگری است که می تواند شاخص ارزیابی این نهاد در بین مخاطبانش باشد.

وی اضافه کرد: دانش آموزان و عملکرد آنها نمود رفتارهای مجموعه آموزش و پرورش و عملکرد آنهاست.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: مساله سوم آسان سازی روابط معلمان مدرسه با اولیا دانش آموزان بوده و میزان جوابگویی ما به این افراد همواره از معیارهای ارزیابی نهاد آموزش و پرورش استان در بین جامعه است.

وی گفت: سال گذشته آموزش و پرورش آذربایجان غربی موفق به اخذ رتبه دوم استانی در ارزیابی های دولتی لازم شد که باید در کنار آن به سراغ جامعه رفت تا میزان رضایت مردمی را نیز ارزیابی کرد.

سید مصطفوی اظهار کرد: ما هم اکنون در آستانه انتخابات قرار گرفتیم و لازم است تا مدیران مناطق کارنامه ای شفاف و بدون مبالغه از منطقه مدیریت خود تهیه کنند.

وی با قدرانی از فعالیت و همت سرایداران مدارس نقده در جریان سیل اخیر اظهار کرد: احساس مسئولیت این افراد در قبال مدارس ستودنی است و نیازمند قدردانی است.

سید مصطفوی اضافه کرد: عملکرد ما در مورد هفته معلم نیز آماده شده و در هفته گرامیداشت مقام معلم از سراسر استان 584 معلم تجلیل می شوند.

وی بیان کرد: این برنامه در 17 اردیبهشت ماه برگزار می شود و از معلمین منتخب از هر شهرستان یک نفر تجلیل می شوند و یک معلم نیز به وزارتخانه جهت تجلیل کشوری اعزام می شود.

سید مصطفوی گفت: حضور در مزار شهدا، حضور در نماز جمعه، بازدید و عیادت از معلمان دارای بیماریهای صعب الاعلاج، تجلیل از بازنشستگاه استان نیز موضوعی جدی است که در این ایام انجام می شود.

وی افزود: با همه دستگاهها هماهنگ شده تا هر کدام به نحوی در این ایام مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اموزش و پرورش جای سیاسی کاری نیست گفت: به خاطر قرار گرفتن در آستانه انتخابات دقت شود تا اجازه ورود کاندیداها به فضای آموزش و پرورش در حین برگزاری مراسم گرامیداشت ایام هفته معلم داده نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار