نوجوان 15 ساله آملی قربانی نزاع خيابان شد

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از وقوع نزاع و درگيری خونين بين سه نوجوان و قتل جوان 15 ساله خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۷۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم در تشریح جزیئات این خبر، اظهار داشت: در پي کسب خبری مبنی بر وقوع درگيری بين سه نوجوان در روستای "اسکومحله" امامزاده عبدالله آمل، عوامل فرماندهی انتظامی بخش "امامزاده عبدالله" سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اوليه دريافتند، سه نوجوان به دليل اختلاف و مشاجرات در فضای مجازی با یکدیگر درگير شدند که در این بین فردی به نام "رضا-ک" از سوی فردی دیگر به نام "علی -ر" با ضربات چاقو به شدت مصدوم و به قتل رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصريح كرد: در پی فرار قاتل از صحنه جرم و اختفاء وی بلافاصله با هماهنگی قضائی و تشکیل اکیپ ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

گنجیان مقدم افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل شناسائی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار داشت در فضای مجازی تلگرام و طی تماس تلفنی مشاجراتی با دوست مقتول داشتم و در روز واقعه همدیگر را به مواجهه حضوری دعوت کرده و وقتی به محل قرار آمدیم مشاجره لفظی ما به درگیری و نهایت ایراد ضرب با چاقو منجر شد و من پس از آن از صحنه فراری شدم.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: اغلب اين رفتارهای پرخطر و پرخاشگرانه نوجوانان نتيجه بازی‌های خشن رايانه‌ای و فيلم‌های ماهواره‌ای و فضای نامناسب تلگرام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار