برگزاری نشست همکاری معاونت سوادآموزی وسازمان دانش آموزی آذربایجان غربی

نشست مشترک همکاری معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۷۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، نشست مشترک معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و سازمان دانش آموزی در راستای توسعه سواد آموزی صبح امروز برگزار شد.

محمد رضا نجفی معاون نهضت سوادآموزی آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به فعالیت ها و ظرفیت چشمگیر سازمان دانش آموزی استان اظهار داشت: سازمان دانش آموزی مجموعه ای فعال، مطمئن و دارای ظرفیت بالایی است.

وی افزود: جذب افراد بی سواد و بیمه سوادآموزان چالش های مهم این حوزه است که در صورت حل آن، قطعا می توان در حوزه سواد آموزی موفق بود.

نجفی با بیان این مطلب که جامعه هدف سواد آموزی افراد بین 10 تا 49 سال را شامل می شود، افزود: سهم سالانه جذب سواد آموز هنوز ابلاغ نشده است امام با توجه به ظرفیت و توانایی سازمان دانش آموزی در جذب سواد آموزان قرارداد همکاری بین این دو نهاد منعقد خواهد شد.

حسین عباس زاده رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز در ادامه مربیان و اعضای تشکیلات دانش آموزی و خبرگزاری پانا را ظرفیتی مهم برای جذب و توسعه و تبلیغ سوادآموزی در استان معرفی کرد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان دانش آموزی مجموعه ای از بدنه آموزش و پرورش است و بر اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی برای دانش آموزان نقش اساسی داشته و آماده همکاری با معاونت سواد آموزی در جهت توسعه سواد آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار