فرمانده مرزبانی ناجا:

اجازه نمی دهیم، خون شهدا پایمال شود

فرمانده مرزباني ناجا گفت: قطعاً انتقام خون شهدا را خواهيم گرفت و نخواهيم گذاشت خون آنها پايمال شود.

کد مطلب: ۶۱۷۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار قاسم رضايي در حاشيه مراسم تشييع و وداع با 6 تن از شهداي هنگ مرزي ميرجاوه در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: شهادت مرزبانان پيام دارد و پيام آن گوشه‌اي از صحنه‌هاي كربلا و پرچم سرخ حسيني است.

وی افزود: امروز ايران اسلامي در سرتاسر جهان به واسطه آرمان عميق انقلاب اسلامي مي‌درخشد؛ آرماني كه مبتني بر انسانيت و حكم الهي است.

سردار رضايي خاطرنشان كرد: مزدوران به واسطه فريب كشورهاي مستكبر و كشورهايي كه تفكر تكفيري دارند، گمراه مي‌شوند و قطعاً تكفيري‌ها ضد فرمان الهي عمل مي‌كنند.

فرمانده مرزباني ناجا با اشاره به وضعيت مزدوران و تروريست‌ها در كشورهاي همسايه ايران، گفت: اگر مزدوران و تروريست‌ها در بعضي از مناطق و نیز كشورهایی مانند سوريه، عراق، پاكستان و افغانستان براي خود جولانگاه درست كرده‌اند ديگر فرصتشان تمام شده است.

اين مقام ارشد در فرماندهي مرزباني ناجا افزود: قطعاً انتقام خون شهدا را خواهيم گرفت و نخواهيم گذاشت خون آنها پايمال شود چرا كه خون شهدا وحدت بخش همه اقشار و آحاد كشور است.

سردار رضايي با بیان اینکه پيام شهدا به همرزمان خود انسجام و آمادگي عملياتي روز افزون است، گفت: من در چشمان و رفتار همرزمانم در سراسر مرزهاي ايران اسلامي مي‌بينم كه در سخت‌ترين شرايط آب و هوايي و در دشوارترين مأموريت‌ها بدون هيچ گونه خستگي در حراست و دفاع از مرزهاي كشور ايستاده‌اند اين بدان معناست كه كارشان باقيات صالحات است.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه گفت: مردم سيستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی با وحدت قلبي توانسته‌اند اين استان را يكي از استان‌هاي مطرح در كشور و به عنوان پشتوانه انقلاب معرفي كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار