برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی شیخ بهایی معرفی شدند

سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی شامگاه جمعه با معرفی برگزیدگان در اصفهان به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۶۱۷۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، در این مراسم که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار شد، برگزیدگان جشنواره در بخش‌های طراحان کسب و کار (بخش المپیاد دانشجویی و بخش آزاد)، فن آفرینان (شرکت های نوپا)، فن آفرینان (شرکت های رشد یافته) و فن آفرینان (شرکت های تاثیرات اجتماعی) و بهترین ارایه در بخش فرصت‌های سرمایه گذاری و فن آفرینی معرفی شدند.

در بخش فن آفرینان (شرکت‌های نوپا) به ترتیب شرکت‌های هوداک طب، فناوران سبز دریا، ایده پروران مشرق غزال و پیشران زمهریر آسمان موفق به دریافت لوح زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کمک هزینه شرکت در جشنواره اسلاش کشور فنلاند شدند.

رویداد اسلاش هر سال در کشور فنلاند برگزار می‌شود و در آن صحنه رقابت و تعامل میان صاحبان ایده با شرکت‌های دانش بنیان ایجاد خواهد شد.

در بخش فن آفرینان (شرکت های رشد یافته) نیز به ترتیب شرکت‌های اتوماسیون اداری حسیب و شرکت سپاهان پارسیان موفق به دریافت لوح زرین جشنواره و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شدند.

همچنین در بخش فن آفرینان(شرکت های تاثیرات اجتماعی) نیز شرکت‌های فناوران زیست کره و کشاورزی و خدمات بین الملل هامون موفق به دریافت لوح زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کمک هزینه شرکت در جشنواره اسلاش کشور فنلاند شدند.

در بخش طراحان کسب و کار(المپیاد دانشجویی) نیز به نفرات برتر شامل امین اسرافیلی، احسان قربانی و زهرا هاشمی فر، لوح زرین جشنواره ، کمک هزینه شرکت در جشنواره اسلاش فنلاند و سکه بهار آزادی اهدا شد.

در بخش طراحان کسب و کار (بخش آزاد) نیز علی داوری دولت آبادی، حدیث سلطانی و علیرضا قنبری نیز لوح زرین جشنواره ، کمک هزینه شرکت در جشنواره اسلاش فنلاند و سکه بهار آزادی دریافت کردند.

همچنین در بخش فرصت‌های سرمایه گذاری و فن آفرینی نیز به حامد شاه میرزایی لوح زرین جشنواره به همراه سکه بهار آزادی اهدا شد.

در این بخش همچنین احمد محسنی سرشت و حمیدرضا پروازی شندی شایسته تقدیر و دریافت لوح تقدیر جشنواره شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار