اجرای دو طرح آبرسانی با اعتبار ۹هزار میلیون ریال در بهشهر

مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۶ هزار میلیون ریال و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۳هزار میلیون ریال با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در بهشهر در حال اجراست.

کد مطلب: ۶۱۷۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، ذبیح‌الله ذاکری در نشست با نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه به منظور بررسی وضعیت طرحهای در دست اجرای آب و فاضلاب در شرق مازندران، اظهار داشت: با همت و پیگیری نمایندگان و مسئولان استانی توانسیتم موافقتهای لازم برای دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی برای اجرای پروژه های فاضلاب در ۵ شهر اولویت دار مازندران را اخذ نماییم.

ذاکری به اجرای طرحهای آبرسانی در شهرهای شرق مازندران اشاره کرد و افزود: پکیج تصفیه خانه فاضلاب در منطقه پیلم کتی بهشهر از سوی پیمانکار در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در مجموع برای اتمام این طرح ۲ هزار و ۵۶۰ متر شبکه فاضلاب نیاز است، ادامه داد: در حال حاضر ۹۸۰ متر شبکه فاضلاب در پیلم کتی احداث شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران به اجرای دو طرح آبرسانی با اعتبار ۹هزار میلیون ریال در بهشهر اشاره و تصریح کرد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۶ هزار میلیون ریال و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۳هزار میلیون ریال با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در این شهر در حال اجراست.

ذاکری بیان داشت: در شهر خلیل شهر نیز حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث ۲ باب ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره به ظرفیت ۲۱۰۰ متر مکعب و احداث ۷۵۰۰ متر خط انتقال آب با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد و اعتبار ۳هزار میلیون ریال در دست انجام می باشد.

وی با بیان اینکه در شهر رستم کلا حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال اجراست، گفت: در گلوگاه نیز عملیات حفر وتجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۴هزار میلیون ریال و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و نیز احداث یک باب آب شیرین کن با اعتبار ۵۰ هزار میلیون ریال و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار