حسین متولیان:

می‌توان در جشنواره جهانی فیلم فجر، هنرهای مرتبط را نیز دخیل کرد

حسین متولیان شاعر و مجری تلویزیون معتقد است که جشنواره جهانی فیلم فجر موقعیت مناسبی برای تلفیق هنرهای دیگر با سینما است.

کد مطلب: ۶۱۷۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ سید حسین متولیان شاعر و مجری سیما که برای دیدن فیلم «جاسوس و شاعر» به سی و پنجمین جشنواره جهانی آمده بود گفت: سینما به عنوان حوزه‌ای که ورود مستقیم به ادبیات دارد می‌تواند ارتباط خوبی با شعر برقرار کند و خیلی خوب است که جشنواره جهانی فیلم فجر به ایجاد تلفیق بین این هنرها بپردازد.

او ادامه داد: می‌توان در جشنواره جهانی هنرهایی را که با سینما دخیل هستند، مشارکت داد و از این هنرمندان هم دعوت به عمل آورد که در جشنواره حضور داشته باشند.

متولیان اظهار کرد: از زمانی که جشنواره ملی از جشنواره جهانی تفکیک شده است روز به روز به سمت بلوغ گام برداشته و جداسازی این جشنواره حرکت مثبتی در سینمای ایران بود. این بلوغ در فیلم‌هایی که امسال در جشنواره حضور داشتند مشخص بود.

او افزود: باید برای این جشنواره تبلیغات بیشتر و بهتری صورت گیرد و رسانه‌های جمعی از این جشنواره بیش از این حمایت کنند. اینکه می‌توان فیلم‌های روز اروپا و دنیا را بر روی پرده سینما دید، یک موهبت است و باید برای دست‌اندرکاران این جشنواره ارج نهاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار