انجمن اولیاء در مدارس نقش بی بدیلی را می توانند ایفا نمایند

به منظور هماهنگی بیشتر جهت برگزاری همایش هفته ی معلّم جلسه مشترکی بین انجمن های اولیاء و مربیان مدارس و شورای انجمن شهرستان تشکیل گردید .

کد مطلب: ۶۱۷۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، به منظور هماهنگی بیشتر جهت برگزاری همایش هفته ی معلّم جلسه مشترکی بین انجمن های اولیاء و مربیان مدارس و شورای انجمن شهرستان تشکیل گردید .

کارشناس انجمن اولیاء و مربیان شهرستان ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و تسلیت ایّام و قدردانی از تلاش های انجمن اولیاء و مربیان مدارس در ادامه اظهار داشت : انجمن اولیاء در مدارس نقش بی بدیلی را می توانند ایفا نمایند و بازوان توانمند مدیران باشند .

ایشان افزود : از پتانسیل و ظرفیت نهادهای مردمی در تکریم و تجلیل از مقام معلّم استفاده شود و در همین راستا انجمن اولیاء که برخاسته از بَتن خانواده هاست و نمایندگان اولیاء هستند در این امر مهم مشارکت نمایند .

دکتر اشرفی عضو شورای انجمن اولیای شهرستان به هفته معلّم با نام و یاد شهید مرتضی مطهری مزیّن شده است اشاره کرد و گفت : شهید مطّهری به عنوان الگو برای جامعه است و در تکریم معلّم بایستی از فرهنگ غنی اسلام الگو گرفته و نکوداشت مقام معلم را در جامعه همگانی نماییم .

اُخلی عضو شورای انجمن اولیای شهرستان تصریح کرد : هفته ی گرامی داشت مقام معلم به عنوان یک نماد است و این هفته فرصتی است تا از خدمات معلّمین تجلیل شود تا انگیزه ی مثبتی را ایجاد کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار