فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا(ع) اسلامشهر :

وظیفه سپاه تشویق آحاد ملت برای حضور پررنگ در انتخابات است

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا(ع) اسلامشهر گفت: وظیفه ای که ما در حوزه انتخابات داریم تشویق آحاد ملت برای حضور پررنگ و حداکثری فارغ از نگاه های سیاسی و حزبی مردم در انتخابات است.

کد مطلب: ۶۱۷۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران ،سرهنگ مجید امیر عبدالهیان با اشاره فعالیت در فضای مجازی گفت: تاکنون در خصوص پیشگیری از تخلفات در فضای مجازی دو جلسه در سپاه، یک جلسه در اداره ارشاد و یک جلسه در فرمانداری اسلامشهر با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برگزار شده است .

وی اضافه کرد: یکی از حوزه هایی که در زمان انتخابات فعال می شود و به حضور حداکثری و شور و هیجان انتخاباتی کمک می کند و ما نیز به دنبال شور و هیجان انتخاباتی هستیم و نفی نمی کنیم، فضای مجازی است،اما باید توجه داشت فعالیت در فضای مجازی باید در چهارچوب قانون باشد .

امیرعبدالهیان تاکید کرد: فضای مجازی رصد می شود و وظیفه ما پیشگیری است اگر اقدامی صورت می گیرد در راستای پیشگیری است .

وی اظهار داشت: کمیته پیشگیری از تخلفات در حوزه فضای مجازی به صورت هفتگی در حال برگزاری است .برخی از کارگروه ها حتی جلسات روزانه دارند .

وی با اشاره به اینکه هدف ما پیشگیری و آگاه سازی است خاطر نشان کرد: اولین وظیفه ای که ما در حوزه انتخابات داریم تشویق آحاد ملت برای حضور پررنگ و حداکثری فارغ از نگاه های سیاسی و حزبی در انتخابات است .

امیرعبدالهیان ادامه داد: وظیفه بعدی سپاه تامین امنیت هم در حوزه روانی و هم در سایر حوزه ها است ما به عنوان یک عضو از شورای تامین شهرستان وظیفه کمک به نیروی انتظامی را داریم .

وی در پاسخ به این سوال که برخی از رسانه ها از دخالت سپاه در مسائل سیاسی و احزاب سخن به میان می آورند، پاسخ داد: سپاه یک نهاد ولایت مدار و مجری قانون است قطعا متولی امر خودش باید قانون را رعایت کند ما تکلیف شرعی و قانونی داریم که به هیچ عنوان در انتخابات، احزاب و گروه ها ورود پیدا نمی کنیم .

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه بدنه گسترده ای از بسیج به ما پیوسته هستند، ما تنها وظیفه ی ترغیب و تشویق به حضور حداکثری را داریم و علیرغم اینکه در هیچ حزب و گروه خاصی ورود پیدا نمی کنیم ولی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نشست های روشنگری و بصیرتی را در برنامه های خود خواهیم داشت.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار