در همایش شور جوانی:

ورزشکار مدافع حرم پاکدشتی جوان نخبه استان تهران شد

سعید خواجه صالحانی ورزشکار شهیدمدافع حرم پاکدشتی که فروردین ماه امسال دعوت حق را لبیک گفت و ردای شهادت پوشید جزء 19 جوان برتر استان تهران شد.

کد مطلب: ۶۱۷۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، همایش شور جوانی که ویژه گرامیداشت هفته جوان بود با حضور چاووشی ، معاون سیاسی اجتماعی و سرمست مدیر کل دفتر سیاسی استانداری تهران ،احمدی معاون فرهنگی و مناف هاشمی از معاونین وزارت ورزش و جوانان، رضا گل محمدی مدیرکل و سرپرست معاون جوانان اداره کل ورزش استان و رؤسای ادارات ورزش شهرستان‌های استان تهران در مجموعه ورزشی انقلاب در تهران برگزار شد .

در همایش شور جوانی که توسط استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار گردید از 19 نفر از برترین ورزشکاران استان تهران تجلیل شد و به آنان جوایزی اهدا شد .

این 19ورزشکار، مقام آوران جهانی، ملی و کشوری بودند که برای کشورمان در رشته‌های مختلف افتخار آفرینی کرده بودند، اما ورزشکار نخبه پاکدشتی از جنسی دیگر بود .

سعید خواجه صالحانی کشتی‌گیر شایسته پاکدشت قهرمانی است که مدال خود را از عرصه ای به جز ورزش گرفت .

وی در فروردین‌ماه امسال در دفاع از حرم حضرت زینب(س) مدال خوشرنگ قهرمانی و پهلوانی را توأمان برگردن آویخت و پدرش در همایش شور جوانی به جای او بر میثاق‌نامه ورزشکاران با مقام معظم رهبری (مدظله العالی)امضا کرد .

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان پاکدشت با بیان جایگاه رفیع ورزشکاران شهید، آنان را قهرمان واقعی دانست و افزود: یاد و خاطره این شهید معزز در ورزش پاکدشت جادوانه خواهد ماند و یقیناَ وی را میتوان جزو جوانان نخبه برشمرد چرا که با عبور از هوای نفس و جذابیت‌های زندگی مادی، در عرصه ایثار و قهرمانی مدال طلا بر گردن آویختند.

/خبرنگار : زهرا بهرامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار