مجید کیهانی در گفت و گو با پانا:

تعویق قهرمانی آسیا کل برنامه ها را بهم ریخت/ تفتیان به فرانسه می رود

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: بازی های کشورهای اسلامی در واقع حکم المپیک آسیایی را برای کشور ما دارد چرا که از همه رشته ها در این مسابقات شرکت می کنند و باید بهترین نتیجه را کسب کنیم.

کد مطلب: ۶۱۷۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد

مجید کیهانی در گفت و گو با پانا درباره شرایط ملی پوشان در آستانه بازی های کشورهای اسلامی گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و اسامی ملی پوشان هم برای اعزام به این رقابت ها چند وقت پیش اعلام شد و همگی در حال تمرین هستند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

وی افزود: در دوره قبلی بازی‌های کشورهای اسلامی که در اندونزی برگزار شد دوندگان ما به 6 طلا، 3 نقره و یک برنز دست یافتند اما در این دوره شرایط کمی تغییر کرده است. در این دوره آذربایجان به عنوان میزبان شرکت کنندگان زیادی خواهد شد که همگی از دوومیدانی کاران باتجربه و شاخصی هستند، ترکیه نیز که دوره قبل مدال‌های زیادی گرفت، برای کسب مدال‌های بیشتر حضور خواهد یافت. به این کشورهای مدعی باید برخی از کشورهای عربی هم اضافه کرد که سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند. در شرایط فعلی نمی‌توانم از نتایج دوندگانی ایرانی پیش‌بینی داشته باشم، اما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه برای کاروان ایران کسب کنیم.

کیهانی با بیان اینکه مسابقات مهمی پیش رو دارند، اظهار کرد:«بازی های کشورهای اسلامی در واقع حکم المپیک آسیایی را برای کشور ما دارد چرا که از همه رشته ها در این مسابقات شرکت می کنند و باید بهترین نتیجه را کسب کنیم. البته مارقابت‌های قهرمانی آسیا هم پیش رو داریم که زمان آن به تعویق افتاد. این مسابقات قرار بود در اواسط خردادماه برگزار شود اما به اواسط تیرماه موکول شد که البته برنامه های ما را بهم ریخت چرا که برنامه ریزی ما طبق آن زمان بود و حالا باید کل سیستم را تغییر دهیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت ملی پوشان اظهار کرد: برای حدادی در اردوی کیش کمی ناهماهنگی پیش آمده بود که با صحبت هایی که انجام داده ایم آنها را مرتفع کرده ایم. حسن تفتیان هم شرایط بسیار خوبی دارد. او بعد از المپیک ریو و از 12 آبان سال گذشته تمریناتش را آغاز و در اردوهای مختلف زیر نظر فدراسیون شرکت کرد، بعد از مشخص شدن تکلیف مربی اش هم یک اردوی 10 هفته‌ای را در فرانسه داشت. دو هفته پیش او ایران برگشت و دوباره تمریناتش را در مشهد ادامه داد و قرار است باز هم پیش مربی خودش بازگردد. تمرینات خوبی را سپری می‌کند و شرایط خوبی داشته و مشکل خاصی وجود ندارد.تفتیان تا 11 اردیبهشت در ایران است و سپس به پاریس می‌رود. در آنجا دو هفته‌ با مربی فرانسوی تمرین می‌کند و برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی راهی باکو خواهد شد.

وی در پایان گفت: در مسابقات آغاز فصل برخی دوندگان ما از جمله برادران صمیمی عملکرد قابل قبولی به دست نیاوردند اما با مربیان آنها که صحبت کردم قول دادند در مسابقات پیش و بهتر خواهند شد امیدوارم شرایط برای همه دوندگان خوب پیش برود و همگی نتایج قابل قبولی کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار