مديركل امور اداري تشكيلات و تحول اداري خبرداد :

ابلاغ دستورالعمل تفويض اختيار نقل و انتقالات به استان ها

مديركل امور اداري،تشكيلات و تحول اداري از ابلاغ دستورالعمل تفويض اختيار نقل و انتقالات به استان ها خبرداد.

کد مطلب: ۶۱۷۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، سيد حسن حسيني گفت: در راستاي تحقق سياست تمركززدايي و تفويض اختيار به استان ها، دستورالعمل نقل و انتقالات هفته دوم ارديبهشت ماه به استان ها ارسال مي شود .

وي افزود: مناطق و شهرستان ها درباره انتقال نيروها مي توانند با يكديگر مكاتبه و تصميم گيري كنند كه البته مصوبات آنها بايد دركميته برنامه ريزي استان به تاييد نهايي برسد ديگر نيازي به تائيد وزارتخانه نيست .

مديركل اموراداري، تشكيلات و تحول اداري تصريح كرد: در دستورالعملي كه به استان ها ارسال مي شود، سياست هاي كلي نقل و انتقال مشخص شده اما جزئيات آن به خود استان ها واگذار شده است .

وي خاطر نشان كرد: در موضوع نقل و انتقالات، مناطق مبدا و مقصد بايد تراز نيروي انساني را رعايت كنند و خروج نيروها از يك منطقه، ايجاد حق التدريس را در پي نداشته باشد .

حسيني اظهاركرد: ممنوعيت ورود نيرو به كلانشهرها كه در برنامه پنجم توسعه وجود داشت، در برنامه ششم وجود ندارد و متقاضيان مي توانند از اواخر ارديبهشت به اين امر اقدام كنند .

وي اضافه كرد: تنها موارد خاص از جمله بيماري هاي صعب العلاج و يا افرادي كه همسرشان نظامي است، درصورت حل نشدن مشكلشان مي توانند به وزارتخانه مراجعه كنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار