اقدامات دولت يازدهم با همه مشکلات اقتصادي در بهبود معيشت معلمان

سرپرست معاون سياسي اجتماعي فرمانداري همدان در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان همدان گفت : شغل معلمان مي تواند زندگي ها را دگرگون کرده و موفقيت آينده کشور و فرزندان اين سرزمين را تضمين کند .

کد مطلب: ۶۱۷۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، علي اصغر ناظري پور افزود : دولت يازدهم با همه تنگناهاي مالي و مشکلات اقتصادي در بهبود معيشت معلمان اقدامات ارزنده اي داشته است .

وي تاکيد کرد : دولت تدبير و اميد راه عقلانيت را در اداره امور کشور انتخاب کرده و تلاش کرده در روند بهبود وضعيت مردم گشايش ايجاد کند .

سرپرست معاون سياسي اجتماعي فرمانداري همدان افزود : علاقه و اعتقاد معلمان به کار تربيت و آموزش سبب تاثيرات شگرفي بر رشد علمي دانش آموزان خواهد داشت .

علي اکبر ناظري پور با بيان اينکه ايام تبليغات انتخابات رياست جمهوري آغاز شده است يادآورشد : حدود دو هفته ديگر تا اعلام آغاز تبليغات شوراهاي شهر و روستا زمان باقي است .

وي با بيان اينکه روز شمار انتخابات از 25 اسفند ماه آغاز شده است افزود : سه ماه قبل از آغاز روز شمار انتخابات در 25 اسفند هيات اجرايي انتخابات رياست جمهوري تشکيل شده است .

ناظري پور با تاکيد بر اينکه اهميت انتخابات بر کسي پوشيده نيست ادامه داد : نگاه جهان در عرصه ي داخلي و خارجي به انتخابات ايران دوخته شده است .

وي ادامه داد : در حالي که همه روزه شاهد بي ثباتي ، ناامني ، درگيري ، جنگ و حملات تروريستي جهان هستيم ايران اسلامي همچنان با صلابت و مقتدرانه ايستاده است .

وي تصريح کرد : خيلي ها از اين مساله ناراضي اند و همواره در تلاشند که گزندي به ثبات و امنيت کشور داشته باشند اما نظام ما از پشتوانه مردمي برخوردار است .

سرپرست معاون سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان همدان تاکيد کرد : مشارکت سياسي مردمي در کشور بسيار بالا بوده و مردم در تصميم گيري کشور به طور مستقيم دخيلند .

ناظري پور افزود : بايد هوشيارانه و عقلايي رفتار کرد تا در اين انتخابات همچون سنوات قبل برنامه و توطئه هاي دشمن در قالب هاي مختلف خنثي شود .

وي عنوان کرد : دشمن در تلاش است با استفاده از حربه هاي گوناگون مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و نااميد کند .

اين مقام مسئول ياد آور شد : بايد دانست ايجاد تنش خواسته يا ناخواسته بر فضاي سالم و پرشور انتخابات تاثير گذاشته و باعث نارضايتي خواهد شد و بستر بهره برداري دشمن را فراهم مي کند .

وي با قدرداني از همکاري ها و حمايت هاي آموزش و پرورش نواحي يک ، دو شهرستان با ستاد انتخابات شهرستان همدان عنوان کرد: تمام فرايند ها و مراحل انتخابات در فرمانداري با برنامه ريزي دقيق طبق قانون و روز شمار انتخابات در حال اجرا است .

ناظري پور بر اصل بي طرفي و اجراي مرّ قانون تاکيد کرد و افزود : رعايت اصل بي طرفي و عمل به اصل قانون مورد تاکيد همه مجريان انتخابات مي باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار