جریمه 81 میلیونی قاچاقچی موتورسیکلت در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از دستگیری قاچاقچی موتورسیکلت در همدان خبر داد و گفت: قاچاقچی موتورسیکلت علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی درحق صندوق دولت نیز محکوم شد.

کد مطلب: ۶۱۷۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، علیرضا حسن پور اظهار کرد: فردی که یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش بیش از 81 میلیون ریال را در منزل خود نگهداری کرده بود، دستگیر و به تعزیرات حکومتی همدان معرفی شد.

وی افزود: شعبه پنجم این اداره‌کل پس از جری تشریفات قانونی مشارالیه را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 82 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

حسن‌پور در ادامه با بیان اینکه قاچاقچی لوازم آرایشی در تعزیرات حکومتی همدان بیش از 110 میلیون ریال جریمه شد، یادآور شد: فردی که مقادیری لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 41 میلیون و 21هزار و 936 ریال را به وسیله خودروی سواری حمل می‌کرد هنگام عبور از شهرستان فامنین دستگیر و به تعزیرات حکومتی همدان معرفی شد.

وی ادامه داد: شعبه پنجم این اداره‌کل پس از جری تشریفات قانونی مشارالیه را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ 110 میلیون و 581 هزار و 23 ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در ادامه با بیان اینکه قاچاقچی پوشاک در همدان به دام افتاد، اظهار کرد: در پی کشف مقادیری پوشاک خارجی، قاچاقچی پوشاک از سوی تعزیرات حکومتی همدان بیش از 53 میلیون ریال جریمه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار