جلسه همسان سازی پوشاک مدارس در خوی برگزار شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خوی گفت: رنگ و طرح لباس فرم مدارس در روحیه، رفتار و شادابی دانش آموز موثر است.

کد مطلب: ۶۱۷۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، جلسه همسان سازی پوشاک مدارس شمال استان با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش خوی، مسئولین سازمان صنعت،معدن وتجارت استان، کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل، کارشناسان امور بانوان شمال استان، کارشناسان سازمان دانش آموزی و روسای اتحادیه های پوشاک شمال استان برگزار شد.

«پیربوداقی» معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش خوی در این جلسه با بیان اینکه پوشش لباس برای کودکان و نوجوانان اهمیت بسزایی دارد، اظهار کرد: رنگ و طرح لباس فرم مدارس در روحیه، رفتار و شادابی دانش آموز موثر است.

وی حذف فاصله طبقاتی فقیر و غنی ، حفظ نظم و انضباط در محیط علمی مدارس ، نظارت بر عرضه پوشاک مدارس بر اساس طرح های اسلامی ایرانی و کاهش هزینه تحصیل خانواده ها و تامین رایگان برای افراد بی بضاعت را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و از دغدغه های اصلی خانواده ها و اولیا عنوان کرد.

وی در ادامه بر لزوم توجه به کیفیت پارچه ها، رنگ لباسها و نحوه طراحی طرح پوشش یکسان مطابق با معیارهای اسلامی و فرهنگ ایرانی تاکیدکرد و افزود: خرید و استفاده از تولیدات داخلی، یکی از راه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی در بخش‌های مختلف محسوب می‌شود.

عباس زاده، رئیس سازمان دانش آموزی استان نیزابتدا از حمایت های و پرورش از اجرای طرح همسان سازی پوشاک توسط سازمان دانش آموزی قدردانی کرد و افزود : طرح همسان سازی پوشاک در مدارس استان با چالش های خاصی روبرو بود که با تدبیر مدیر کل آموزش و پرورش استان به سرانجام خوبی رسید.

وی افزود : رنگ و طرح پوشش دانش آموزی در روابط اجتماعی و روحیه دانش آموزان تاثیرگذار است و باید در انتخاب ها با کمک مشاورین و صاحبان فن ، با توجه به گروه سنی و علائق دانش آموزان و بر اساس موازین و عرف جامعه ، به انتخاب های صحیح و مقبولی دست یابیم.

در ادامه جلسه اعضای حاضر،پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در زمینه ارائه خدمات بهتراز طرف تولید کنندگان و استفاده از پارچه های باکیفیت و با قیمت مناسب مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار