معاون فرماندار شهرستان مانه و سملقان:

در دولت یازدهم بیش از دونیم برابر، ساخت و مقاوم سازی مدارس افزایش یافت

معاون فرماندار شهرستان مانه و سملقان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان گفت: در دولت یازدهم بیش از دونیم برابر، ساخت و مقاوم سازی مدارس در استان افزایش یافت.

کد مطلب: ۶۱۷۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، رسول جهاندوست معاون فرماندار شهرستان مانه وسملقان ، در این جلسه که با محوریت گرامیداشت مقام معلم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت:وظیفه ماست که از معلمین زحمتکش به صورت ویژه تقدیر و تشکر کنیم
وی افزود: معلمین همیشه و همه جا در تمام مقاطع سرنوشت ساز انقلاب تعیین کننده بوده اند و حضور این قشر بزرگ و فرهیخته در انتخابات و همکاری در اجرای آن، همیشه کشور را تحت تاثیر قرار داده است
مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان در این جلسه بر لزوم برگزاری هرچه بهتر و با شکوه تر برنامه های گرامیداشت هفته مقام معلم تأکید کرد و گفت: اجراي برنامه های بزرگداشت هفته معلم بايد به نحو مطلوب و مؤثری انجام شود تا شاید بتوانيم گوشه ای از زحمات همکارانمان را جبران كنيم
ابوالفصل جنتی خواستار همکاری و هماهنگی همه اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان در اجرای برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در سطح شهرها و بخش های تابع شهرستان شد.

وی افزود : با وجود كمبود منابع، سعی ما بر اين است كه درمراسم بزرگداشت مقام معلم، برنامه هاي فرهنگي خوبي اجرا گرد و از تمامی ادارات و نهادهای دولتی می خواهم با آموزش و پرورش نهايت هم انديشی و همكاری را داشته باشند.
جنتی با اشاره به وضعیت نامناسب هنرستان کشاورزی آشخانه اظهار کرد: تبدیل برداشت آب از حالت غرقابی به قطره ای می تواند از روند فرونشست زمین و در پس آن نشست ساختمان هنرستان جلوگیری نماید.
وی بیان داشت: اسقاطی شدن خودروهای اداره آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان یکی دیگر از کاستی های آموزش و پرورش شهرستان به شمار می رود.
وی در پایان از کمبود فضای آموزشی در هنرستان کارو دانش فارابی شهرستان گفت و افزود: هنرستان فارابی نیازمند احداث کارگاه است که امیدواریم با تامین اعتبار تمام مشکلات و کاستی ها مرتفع گردد.
شهرستان مانه و سملقان دارای بیش از ۲۰هزار دانش آموز است که حدود ۱ هزارو ۸۰۰ معلم آنها را تعلیم می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار