با حضور مسئولان صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه «خطرسنجی سکته های قلبی، مغزی و سرطان » در بویین زهرا

نمایشگاه «خطرسنجی سکته های قلبی، مغزی و سرطان » در بویین زهرا افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۱۷۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان قزوین، همزمان با هفته سلامت، نمایشگاه « خطرسنجی سکته های قلبی، مغزی و سرطان » در مرکز خدمات جامع سلامت شهر بویین زهرا با حضور اسکویی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

دوچرخه سواری و پیاده روی، راه نجات از سکته ها

در این برنامه، آرش خوشنویس زاده مدیر شبکه بهداشت - درمان شهرستان بویین زهرا ضمن اشاره به شعار «زندگی سالم، با نشاط و امید» گفت: در حال حاضر بیماری های غیرواگیر و به ویژه بیماری های قلبی عروقی به میزان قابل توجهی قابل پیشگیری هستند و با طراحی و اجرای مداخلات اثربخش می توان مرگ ناشی از این بیماری ها را تا 80 درصد کاهش داد. ایشان ادامه داد که برای پیشگیری از بیماریهای قلبی و عروقی، بهتر است تا مدرسه یا محل کار را با دوچرخه یا پیاده روی سریع طی کنید.

متولی سلامت بویین زهرا خاطر نشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه مشاوره و انجام آزمایشات رایگان به منظور تشخیص زودرس بیماری های فشارخون، دیابت، قلبی - عروقی، سرطان و همچنین افزایش آگاهی در خصوص راه های شناسایی و پیشگیری از عوارض این بیماریهاست.

در پایان این برنامه، سید سعید اسکویی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن بازدید از غرفه های آماده شده در نمایشگاه به صورت نمادین از نظر خطرسنجی بیماری قلبی - عروقی مورد ارزیابی قرار گرفت.

اسکویی، در حاشیه این مراسم از مرکز خدمات جامع شهر بویین زهرا بازدید کرد و از نزدیک در جریان ارائه خدمات قرار گرفت و با کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار