آتش سوزي مغازه در بلوار اسدآبادي قزوين مهار شد

رئيس ايستگاه شماره 6 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از اطفاء حريق مغازه فروش وسايل خودرو در بلوار اسدآبادي قزوين خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۷۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان قزوین، مرتضی روزبه در این رابطه، اظهار داشت: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 21 و 24 دقيقه روز يکشنبه سوم ارديبهشت ماه سال 1396 از آتش سوزي يک باب مغازه فروش وسايل خودرو در بلوار اسدآبادي قزوين خبر داده شد که بلافاصله نيروهاي عملياتي ايستگاه‌هاي شماره 3 و 6 اين سازمان به محل اعزام و مشاهده کردند اين مغازه طعمه حريق شده و شعله هاي آتش و دود داخل مغازه به سرعت در حال گسترش مي‌باشد .

وي ادامه داد: حضور به موقع آتش نشانان در کمتر از 3 دقيقه به محل حادثه موجب شد تا با وجود مقدار زيادي مواد پلاستيکي و قابل اشتعال داخل مغازه، حريق در همان لحظات اوليه اطفاء شود و با سرعت عمل آتش نشانان از گسترش حريق و سرايت شعله هاي آتش به ساير قسمت‌ها جلوگيري بعمل آيد.

روزبه عنوان کرد: آتش نشانان با استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه آتش نشاني در حداقل زمان ممکن نسبت به اطفاء حريق اقدام کرده و پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي و مالک، به ماموريت خود پايان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار