مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

اجراي بيش از 100 برنامه هفته معلم در استان سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای بیش از 100 برنامه استانی و شهرستانی در سمنان به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۷۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، محمدرضا جهان، از اجرای 100برنامه به مناسبت هفته معلم در آموزش و پرورش 11 شهرستان و منطقه خبر داد و افزود: بیش از 51 معلم نمونه استان سمنان در هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل می شوند.

وی با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی هفته معلم اظهارکرد: سخنرانی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش در خطبه های نمازجمعه، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، خانواده شهید و پیشکسوت فرهنگی از جمله برنامه های هفته معلم می باشد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان ادامه داد: نواختن زنگ سپاس، عطر افشانی و گلباران مزار شهیدان، برگزاری همایش تجلیل از مقام معلم، برگزاری گفتمان معلمان نمونه استان با استاندار و تقدیر از معلمان نمونه استانی و شهرستانی جزو برنامه های هفته معلم است.

جهان با بيان اين كه از 51 معلم نمونه در سراسر استان در هفته بزرگداشت مقام معلم تجليل به عمل مي آيد، تصريح كرد: 28 معلم به عنوان نمونه منطقه ای، 12 معلم به عنوان ویژه استانی و 11 نفر استانی همزمان با بزرگداشت هفته معلم تقدير و تجليل مي شوند.

گفتنی است؛ سی و سومین یادواره بزرگداشت مقام معلم استان و آئين تجليل از معلمان نمونه استان در روز 12 اردیبهشت ماه باحضور استاندار و سایر مسئولان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار