شنا مسافت کوتاه کشورهای آسیای میانه/

هفت مدال رنگارنگ حاصل کار شناگران ایران در روز نخست

روز نخست مسابقات شنای قهرمانی مسافت کوتاه کشورهای آسیای میانه ۲۰۱۷ با کسب یک طلا، سه نقره و سه برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

کد مطلب: ۶۱۷۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، نخستین دوره مسابقات قهرمانی مسافت کوتاه کشورهای آسیای میانه 2017 به میزبانی کشور ترکمنستان در شهر عشق‌آباد از صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شد. شناگران ایران با درخشش ملی پوشان جوان خود روز نخست این رقابت ها را با کسب 7 مدال رنگارنگ به پایان رساند.

در رشته 100 متر آزاد احسان شفائیان فرد و علیرضا یاوری به ترتیب موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند و علیرضا امین زمردی در رتبه چهارم ایستاد. در ادامه در رشته 50 متر قورباغه شایان عظیمی موفق به کسب مدال نقره شد . سروش قندچی و محسن مهمان نواز در رشته 100 متر قورباغه به ترتیب مدال نقره و برنز این مسابقات را بدست آوردند. در 50 متر پروانه نیز افشین عسگری با کسب مدال برنز در جایگاه سوم ایستاد همچنین علیرضا امین زمردی و امیرعباس امراللهی در جایگاه پنجم و هفتم ایستادند.

در پایان روز نخست شناگران کشورمان با ترکیب مهمان نواز، عظیمی، عسگری و قندچی خوش درخشیدند و در ماده چهار در 50 متر تیمی مدال خوش رنگ طلا را بر گردن آویختند و روز نخست این مسابقات با طلای ایران رساندند.

این مسابقات فردا در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و ملی پوشان شنای ایران آماده بازگشت به کشور می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار