معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

2میلیارد ریال به مدرسه نیم ساخته روستای مادوان اختصاص داده می شود

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد در جلسه بررسی مشکلات روستای مادوان سفلی گفت: 2میلیارد ریال به مدرسه نیم ساخته این روستای اختصاص داده می شود.

کد مطلب: ۶۱۷۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، مشکلات روستای مادوان سفلی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در جلسه ای مورد بررسی قرار گرفت.
مجید محنائیدر این نشست گفت: مقرر گردید با هماهنگی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین آموزش و پرورش مبلغ 2 میلیارد ریال پس از تصویب در شورای برنامه ریزی استان به مدرسه نیم ساخته روستای مادوان اختصاص داده شود تا برای آموزش در سال جاری آماده بهره برداری گردد.
وی گفت: همچنین مصوب شد، 15 هزار متر مربع از خیابان و معابر روستای مادوان با هماهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آسفالت شود.
معاون اقتصادی استانداری در این نشست که با حضور اعضای شورای این روستا برگزار شد، بیان کرد: دولت به توسعه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و توانمندی اقتصادی روستاها توجه ویژه دارد و در تلاش است تا توسعه به صورت همه جانبه و فراگیر باشد.
وی اظهار داشت: دولت حمایت خود را از دهیاری ها و شوراهای اسلامی در روستاها که سرآمد از رای مردم هستند، تقویت خواهد کرد و تمام تلاش خود را برای رفاه و آسایش روستائیان به کار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار