معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان:

هنرمند عادت را به هم می زند و خلق جدید و آفرینش جدید می کند

پناهی در مراسم افتتاحیه مسابقات فرهنگی هنری دختران دانش آموز : متاسفانه امروزه کار خوب به نحو مطلوب تشویق نمی شود و کار بد به نحو مطلوب مجازات نمی شود.

کد مطلب: ۶۱۷۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، پناهی معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان در مراسم افتتاحیه مسابقات فرهنگی هنری دختران دانش آموز با ذکر حدیثی از حضرت امام علی (ع)در توصیف پیامبر اکرم(ص)،نبی مکرم را حکیم و طبیبی عنوان کرد که به دنبال بیمار می رود . هم مرهم می گذارد و هم زخم را داغ می کند.

وی در ادامه اشاره کرد : متاسفانه امروزه کار خوب به نحو مطلوب تشویق نمی شود و کار بد به نحو مطلوب مجازات نمی شود. ولی فرق هنرمند با غیر هنرمند را در عدم پیروی از عادات دانستند..

پناهی در ادامه گفت : هنرمند عادت را به هم می زند و خلق جدید و آفرینش جدید می کند.

وی ضمن اشاره به هنرمندی های بزرگانی چون سعدی و مولانا که گاه یک داستان را با تمام جوانب آن در یک بیت می آوردند به عدم تبعیت آنان از عادات مرسوم اشاره کرد.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به معجزه بودن قرآن ریشه همه هنرمندیهاست به ذکر داستان دختر شعیب پیامبر پرداختند و اینکه خداوند با تصدیق قول دختر شعیب تخصص و تعهد را برای استخدام در امور مهم دانسته است .

وی با اشاره به کلمه قوی و امین که در این داستان ذکر شده تخصص و تعهد را از نشانه های یک انسان هنرمند دانستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار