دبیر ستاد عالی سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم:

روند برگزاری مسابقات بی نظیر بود/ ظرفیت عظیم قرآنی جمهوری اسلامی ایران

دبیر ستاد عالی سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم با ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات، سطح داوری و کیفیت برگزاری این المپیاد بزرگ قرآنی جهان اسلام را بی نظیر توصیف کرد.

کد مطلب: ۶۱۷۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی، دبیر ستاد عالی سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم عصر امروز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه در آیین پایانی این دوره از مسابقات در مصلی بزرگ تهران با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم در بخش های مختلف بزرگسالان، بانوان، روشندلان، دانش آموزان و طلاب، خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در تاریخ برگزاری مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام، 5 رویداد بزرگ بین المللی قران همزمان با هم و در سطحی عالی برگزار شد.
رئیس مرکز امور قرانی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم نشان دهنده توانمندی گسترده و ظرفیت عظیم قرآنی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: به برکت قران کریم و اهتمام بی نظیر خادمان قران در سازمان اوقاف و مرکز مدیریت حوزه های علمیه، آموزش و پرورش، صداو سیما و سازمان بهزیستی این رویداد بزرگ قرآنی خلق شد.
حسینی یادآور شد: همچنین در کنار این مسابقات دهمین دوره همایش بین المللی پژوهش های قرانی برگزار و فعالیت های جانبی مانند نمایشگاه بزرگ قرآن، رونمایی از سامانه های صوتی، تصویری و نرم افزاری اتفاق افتاد که این برنامه ها و فعالیت ها موجب شد که از این جشنواره بزرگ قرآنی بیشترین استفاده را ببریم.
وی در پایان از مجموعه دست اندرکاران سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم اعم از عوامل اجرایی و رسانه های فعال در این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار