معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان گفت:

دستمزد کارگران در دولت یازدهم 95 درصد افزایش داشته است

معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان گفت: نگاه ویژه دولت یازدهم به دستمزد کارگران و افزایش آن به میزان 95 درصد، در این دوره، نویدبخش حرکت درست اقتصاد در مسیر رشد خود است.

کد مطلب: ۶۱۷۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا كاشان،" حمیدرضا مومنیان" در دیدار با نمایندگان حوزه های کارگری افزود:بر مبنای اسناد چشم انداز 1404 باید از کارگران و کارآفرینان حمایت کنیم و از این مسیر روشن خارج نشویم چنانچه در برخی از مقاطع بی توجهی به این اسناد و عدم اتخاذ تصمیمات کارشناسانه، خسارات سنگینی را به کشور تحمیل کرده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته دو هزار و یک صد شغل در کاشان ایجاد شده است و آمار بیکاری، که بدون کارشناسی و عدم رعایت شاخص های علمی و استاندارد نشان داده می شود، غیر واقعی و سیاه نمایی است.

وی با اشاره به بازگشت بسیاری از شرکت های نیمه فعال و تعطیل به چرخه تولید در دولت یازدهم تصریح کرد: برای حمایت از رونق تولید برای استان اصفهان 1000 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شد که 243 میلیارد تومان برای پرداخت به شرکت ها و صنایع شهرستان کاشان مصوب شده است.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر وجود یک مدیریت قوی و کارآمد در اقتصاد اشاره کرد و گفت: مدیریت جهادی تعریف دارد و هر اقدام یا فعالیتی را بدون توجه به برنامه های اسناد بالادستی نمی توان در زمره مدیریت جهادی قلمداد کرد و دولت یازدهم در این زمینه از مسیری وارد عمل شد که به صورت زیرساختی بیماری ها و آفت های اقتصاد را بررسی و درمان می کند.

وی با تاکید بر تقویت حوزه های جانبی بخش های صنعت گفت: باید با حمایت از قرارداد سیتروئن فرانسه در تحقق استفاده از ظرفیت های موجود تلاش نموده و زمینه های سرمایه گذاری های بزرگ ملی را فراهم نمائیم.

وی تصریح کرد: تغییر اقتصاد در ایران نیازمند نگاه ها و نگرش هاست که دراین زمینه توجه به مباحث بین المللی و روابط خارجی مورد اهتمام دولت می باشد .

مومنیان با تاکید بر شناسایی بنیان های اقتصاد مقاومتی گفت: کاشان تنها شهرستان در استان اصفهان و کشور است که ستاد اقتصاد مقاومتی را در کارگروه های اشتغال و سرمایه گذاری، کارگروه بانک ها و کارگروه رفع موانع تولید و تسهیل و سرمایه گذاری تشکیل داده است.

فرماندار کاشان افزود: در این سه کارگروه تلاش می شود با بررسی مسائل و مشکلات مربوط به تولید و حوزه های صنعت و کارگری برنامه ریزی های لازم برای اقزایش و پایدار بودن تولید و اشتغال صورت گیرد.

مومنیان با گرامی داشت یاد و نام 250 شهید حوزه کارگری شهرستان کاشان تاکیدکرد: حوزه های کارگری به طور جدی در عرصه انتخابات 29 اردیبهشت وارد شده و با حضور گسترده خود برشکوه و عظمت انتخابات بیفزایند که با توکل بر خداوند موجب ثبات و امنیت پایدار کشور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار