برنامه‌های هفته آموزش سال ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

هفته آموزش سال ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی تهران در روزهای ۷ تا ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۱۷۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، هفته آموزش سال ۹۶ از روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت‌ با اولین روز از هجدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی و دهمین جشنواره کشوری شهید مطهری آغاز می‌شود و روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه با برگزاری جشنواره دانشگاهی شهید مطهری به افتخار برگزیدگان این جشنواره به پایان می‌رسد.

دانشگاه علوم پزشکی تهران در جشنواره کشوری شهید مطهری و هجدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی با برپایی غرفه دانشگاه در محل برگزاری همایش (مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی) به ارائه فعالیت‌های دانشگاه در عرصه توسعه آموزش می‌پردازد.

در این هفته یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه شورای توسعه آموزش دانشگاه با دستور کار ویژه‌ بررسی وضعیت عملکرد و راهکارهای ارتقای عملکرد دفاتر توسعه آموزش دانشکده‌ها و بیمارستان‌های دانشگاه برگزار می شود.

برگزاری نشست پزشکی این راه بی‌نهایتدر روز یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه از دیگر برنامه های این هفته است که این بار با حضور دکتر علی جعفریان رئیس بخش هپاتوبیلیاری مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و رئیس دانشگاه برگزار می‌شود.

جلسه کمیته علمی سمینار دانشجویی راهکارهای ارتقای مشارکت دانشجویان در آموزش دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه برگزار می شود.

کارگاه ارزیابی صلاحیت بالینی در روز سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه برای جمعی از اعضای هیئت‌علمی بالینی دانشکده‌های مختلف دانشگاه که مسئولیتی در این زمینه برعهده دارند، برگزار می‌شود.

جشنواره دانشگاهی شهید مطهری چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه در آخرین روز از هفته آموزش ۹۶ در محل تالار ابن‌سینای دانشکده پزشکی برگزار می شود. در این مراسم ۱۲ فرایند برتر دانشگاهی برگزیده شده ارائه شده و جوایز برگزیدگان اهدا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار