جاده های مازندران لغزنده و ترافیک عادی و روان است

رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده های مازندران لغزنده است و لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

کد مطلب: ۶۱۷۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سرهنگ قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه روزهای پایان هفته، محدودیت های ترافیکی در جاده های این استان از امروز اعمال می شود.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد موتورسیکلت ها به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از 12 امروز تا 6 صبح شنبه در همه جاده های این استان ممنوع است، افزود: جاده های مازندران لغزنده است، رانندگان با آرامش و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی به ممنوعیت تردد تریلرها در جاده هراز اشاره کرد و تصریح کرد: رفت و آمد کامیون و کامیونت‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی، امروز از ساعت 12 تا 24 و روزهای پنج شنبه و جمعه از 8 صبح تا 24 ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی در جاده سوادکوه روز جمعه از ساعت 12 تا 24، گفت: تردد تریلرها، کامیون و کامیونت به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی در جاده کندوان ممنوع است.

به گفته رییس پلیس راه مازندران؛ تردد وسایل نقلیه روز جمعه از ساعت 14 تا 23 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار