معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی:

مدرسه سازی احیای روح ایثارگری در کالبد جامعه است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: کارکرد اساسی و ویژه مدرسه سازی احیای روح ایثارگری در کالبد جامعه است.

کد مطلب: ۶۱۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، علی شیرخانی در یازدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ساوه که در دبستان خیرساز نورالهدی برگزار شد، افزود: اگر با شهادت طلبی جوانان و ایثارگران در دوران دقاع مقدس روحیه ایثار در جامعه زنده نگه داشته شده است، امروز نیز با تمرین همدلی و برآوردن نیاز همنوع عطر فداکاری و انفاق در جامعه گسترش می یابد.

وی ادامه داد: ورود خیرین به حوزه آموزش و مهارت در کنار تامین فضاهای آموزشی ضرورت دارد چراکه برای مشارکت در توسعه مهارت های زندگی، کارهای پژوهشی و تحقیقاتی کمبود آنها احساس می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: نباید صرفا به فضای فیزیکی مدرسه فکر کنیم بلکه آنچه اهمیت دارد این است که در کنار اهمیت دادن به فضای فیزیکی فضای داخلی و آموزشی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

شیرخانی با اشاره به رتبه اول شهرستان ساوه در خصوص میزان تعهد خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: این مهم نشان دهنده همت بلند نیک اندیشانی است که بالاترین رقم مشارکت را در تامین نیازهای فرزندان آینده ساز این کشور دارند.

وی ابراز داشت: دولت به تنهایی توان گسترش و توسعه فضاهای آموزشی را به صورت ایده آل ندارد بنابراین مشارکت مردم برای تامین این نیازها ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار