مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی سازمان پژوهش خبرداد

حضور 600 اثر قرآنی در جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد

مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی سازمان پژوهش از حضور 600 اثر قرآنی در جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد خبرداد.

کد مطلب: ۶۱۶۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، محمد ناصری در چهاردهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد ویژه کتاب‌های قرآنی اظهاركرد: وزارت آموزش و پرورش بیش از 16 سال بنا به وظیفه ذاتی خود برای معرفی آثاری که در توسعه مفاهیم درسی مؤثر است تلاش می‌کند که یکی از آنها معرفی کتب برتر است .

وی ادامه داد: در دومین دوره کتاب‌های ویژه قرآنی در چهاردهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد، 600 اثر از کتاب‌ها ارسال شد که 313 کتاب مناسب تشخیص داده شد و 14 مؤلف شامل 7 مؤلف در قسمت برگزیده و 7 مؤلف در قسمت تقدیری تجلیل می‌شود .

مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی با انتقاد از بازار پررونق کتاب‌های کمک آموزشی تصریح کرد: این بازار باعث شده است که دانش‌آموزان لذت خواندن کتاب در حوزه‌های مختلف و به‌ویژه قرآن را نبرند .

ناصری تصریح کرد: بیشتر ناشران شرکت‌کننده در این جشنواره از ناشران شهرستانی هستند و از کل ناشران شرکت‌کننده 33 درصد کتاب‌ها مربوط به شهر مقدس قم است و سهم کتاب‌های کودک و نوجوان در این جشنواره 105 کتاب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار