معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش قزوین:

فرهنگیان فرزندان شاهد تجلیل می شوند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش قزوین از برگزاری مراسمی برای تجلیل از فرهنگیان فرزندان شاهد خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۶۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا از استان قزوین، خیراله رحمانی در چهارمین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با اشاره به برنامه های هفته معلم گفت: قبل از فرارسیدن هفته معلم، جلسه شورای آموزش و پرورش استان با موضوع بزرگداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در هفته معلم اردیبهشت ماه 1396 همایش تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی با حضور 450 نفر برگزار می شود، در این همایش از متولدین سال 1330 دعوت به عمل می آید.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه پژوهش در فرهنگ و تمدن ملل و اقوام ، دیدار با مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری محترم، برگزاری همایش تجلیل از فرهنگیان فرزندان شاهد، دیدار با خانواده شهداء، عیادت از فرهنگیان بیمار و تجلیل از خانواده های فرهنگی موفق از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته معلم سال جاری می باشد.

رحمانی اضافه کرد: در سال جاری ، 21 نفر به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب خواهند شد کع از بین این افراد یک نفر به عنوان معلم برتر به عنوان نماینده استان در همایش کشوری شرکت خواهند کرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: همایش تجلیل از فرهنگیان فرزندان شاهد در 18 اردیبهشت ماه با حضور 200 نفر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار