برخی افراد برای کسب چند رای بیشتر صحبت‌های خلاف واقع می‌کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق در انتخابات گفت: برخی افراد برای کسب چند رای بیشتر صحبت‌های خلاف واقع می‌کنند.

کد مطلب: ۶۱۶۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه شورای اداری بخش بندر ریگ با تبریک عید مبعث اظهار داشت: خط مقدم خدمت رسانی در وزارت کشور بخشداران هستند چرا که می‌توانند مشکلات و ظرفیت‌ها را شناسایی، پیگیری و رفع کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه نباید رفتاری انجام دهیم که موجب خدشه دار شدن امنیت در جامعه شود، بیان کرد: برخی در فصل انتخابات برای کسب چهار رای بیشتر صحبت‌های خلاف واقع به زبان می‌آورند، اما اگر به دنبال پیشرفت ایران هستیم باید در تریبون‌ها و رسانه‌ها مطالبی مطرح شود که به امنیت روانی جامعه ضربه‌ای وارد نشود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: دولت با اجرای طرح تحول سلامت در کشور یکی از دغدغه‌های اصلی کشور را کاهش داد و و در استان بوشهر نیز یکی از دستاوردهایش رشد ۵۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی بوده است.

وی تاکید کرد: کاندیداها نباید برای جلب نظر کردن و جمع آوری رای آب در آسیاب دشمن بریزند و کارهای خوبی که در کشور با تلاش و زحمت صورت گرفته است را زیر سوال ببرند.

معاون استاندار بوشهراضافه کرد: برخی از رسانه‌ها افتتاح فازهای پارس جنوبی در عسلویه را که توسط رئیس جمهور افتتاح شد را مورد نقد غیرمنصفانه قرار دادند با وجود اینکه پیشرفت و توسعه کشور توسط هر دولتی انجام شود باید مورد افتخار همگان واقع شود.

گراوند با بیان اینکه دو انتخابات مهم پیش روی ما قرار دارد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به سه نکته مشارکت حداکثری، امنیت انتخابات و برگزاری انتخابات بر اساس مر قانون تاکید داشته‌اند که مسئولین برگزار کننده در این راستا باید تلاش بسیاری انجام دهند.

وی در خصوص بایدها و نبایدهای انتخابات برای کاندیدا، نماینده کاندیدا و حمامیان آنها بیان کرد و افزود: عدم دروغگویی، اخلاق مداری، قانون مداری، پرهیز از تخریب یکدیگر و توجه به امنیت ملی از جمله بایدهای مهم در انتخابات است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار