کارشناس آموزش مدارس از راه دور خبر داد :

کسب رتبه اول ورود به آموزش الکترونیکی مدارس آموزش از راه دورکشور

کارشناس آموزش مدارس از راه دور استان البرز از بهره مندی و مجهز شدن مدارس این استان برای اولین بار به سامانه آموزش الکترونیکی و کسب رتبه اول ورود به آموزش الکترونیکی مدارس آموزش از راه دور کشور خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۶۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

سید اصغر حسینی کارشناس مدارس آموزش از راه دور استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پانا به تشریح فعالیت های این کار شناسی در استان البرز پرداخت .
حسینی اظهار داشت : مدیریت مدارس آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش به منظور اجرای آموزشهای غیر حضوری و نیمه حضوری تشکیل گردید.

کارشناس مدارس آموزش از راه دور استان البرز افزود : بر اساس اساسنامه مدارس آموزش از راه دور، مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی آموزشهای غیر حضوری ونیمه حضوری آن دسته از آموزشهایی هستند که بر اساس برنامه های مصوب وزارت آموزش و پرورش برای آموزش تمام یا بخشی از موضوعات درسی دوره آموزش متوسطه ی اول ودوم و دوره پیش دانشگاهی با تأکید بر فراگیری دروس از طریق دیداری یا شنیداری و کاهش ساعات حضوری در کلاس های درسی بر حسب موضوع دروس انجام می پذیرد .
حسینی در ادامه هدف مدیریت آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش را برنامه ریزی آموزش و پرورش برای اجرای آموزشهای از راه دور بر اساس مقررات و ضوابط آموزش و پرورش بیان کرد وافزود: مدارس آموزش از راه دور درداخل کشورخدمات آموزش از راه دور را از طریق کتاب های درسی خود آموز ، رسانه های آموزشی از جمله نرم افزار های آموزشی ، کتاب های درسی خودآموز ، کلاسهای رفع اشکال و هدایت آموزشی و برگزاری ارزشیابی های مستمر ارائه می نماید.
حسینی در مورد اهم فعالیت های این مراکز در استان البرز وتوفیقات به دست آمده اظهار داشت : مدارس آموزش از راه دور استان در مناطق و نواحی تابعه ضمن فعالیت مستمر وپوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل مسیر را برای ادامه تحصیل این فراگیران در مقاطع تحصیلی مختلف پسران و دختران فراهم آورده است.
حسینی در ادامه ازورود، اجرا ، بهره مندی و مجهز شدن مدارس آموزش از راه دور این استان برای اولین باربه سامانه آموزش الکترونیکی درکشورخبرداد و این موفقیت را به تمامی مدیران و دانش آموزان این مدارس تبریک گفت .
وی در پایان از زحمات مدیرکل محترم و شورای نظارت استان و تمام موسسان ومدیران این مدارس در کسب رتبه اول ورود به آموزش الکترونیکی مدارس آموزش از راه دور قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار