فعال قرآنی از کشور اندونزی:

قرآن عامل وحدت و همبستگی اجتماعی است

یک فعال قرآنی از کشور اندونزی می گوید: با توجه به اینکه قرآن خود پذیرای همه مذاهب است عامل وحدت و همبستگی اجتماعی به شمار می رود.

کد مطلب: ۶۱۶۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد

کفیله بتول فعال قرآنی اهل اندونزی است که به عنوان همراه متسابق در پنجمین دوره از رقابت های قرآن دانش آموزان جهان اسلام حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار کرد: من از فارغ التحصلان جامعه المصطفی، دانشگاه بین المللی ایرانی در زمینه فعالیت های قرانی و اسلامی هستم و از طریق دارلقرآن اندونزی که همکاری نزدیکی با جامعه المصطفی دارد برای شرکت در این دوره از مسابقات دعوت شدم.

خانم کفیله ضمن اشاره به اثرگذاری آموزه های قرآنی در زندگی اجتماعی مردم اندونزی می افزاید: در اندونزی قرآن باعث وحدت اقشار مختلف جامعه شده است. در واقع قرآن همه مذاهب را در کنار هم جمع کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرآن خود پذیرای همه مذاهب است عامل وحدت و همبستگی اجتماعی به شمار می رود.

پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزی همزمان با سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور دانش آموزانی از 30 کشور دنیا از اول تا ششم اردیبهشت 96 در تهران برگزار شد. جمهوری اسلامی ایران در این دوره از رقابت ها میزبان 400 میهمان اعم از شرکت کنندگان و فعالان قرآنی است که از 83 کشور دنیا در تهران حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار