اجرای گروه استقبال سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران درشبستان مصلی

تیم استقبال پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران در چهارمین روز از رقابت های بخش دانش آموزی مسابقات بین المللی نیز به اجرای برنامه پرداخت.

کد مطلب: ۶۱۶۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، تیم استقبال پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران امروز سه شنبه 5 اردیبهشت 96 در صحن شبستان به اجرای برنامه پرداخت.

این برنامه شامل اجرای تواشیح و سرودهای قرآنی بود که در بخش ستاد خبری مسابقات، محل استقرار رسانه ها، به صحنه رفت و با استقبال حاضران مواجه شد.

دانش آموزان تیم استقبال مسابقات قرآن طی روزهای برگزاری پنجمین دوره رقابت های قرآن دانش آموزان جهان اسلام در مصلای تهران و هتل ارم محل اسکان میهمانان حضور دارند و علاوه بر زمان های ورود تیم های خارجی شرکت کننده به کشور، در ایام برگزاری رقابت ها نیز با آرایش های ویژه استقبال به حاضران خوشامد می گویند.

پنجمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام همزمان با سی و چهارمین مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور دانش آموزانی از 30 کشور جهان از اول تا 6 اردیبهشت ماه 96 در تهران برگزار می شود. جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها میزبان 400 میهمان قرآنی از 83 کشور جهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار