معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان:

برای برگزاری انتخابات سالم، باید قانون را رعایت کنیم

معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان گفت: ما موظف هستیم که بعنوان مجری قانون برای برگزاری یک انتخابات سالم، صرفا قانون را رعایت کنیم.

کد مطلب: ۶۱۶۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، " حمیدرضا مومنیان" در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کاشان افزود: صیانت از آرای مردم در انتخابات شوراها بسیار اهمیت دارد و باتوجه به اینکه فرآیند اجرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر به صورت الکترونیکی است باید برای تحقق اهداف مورد نظر این امر مهم بهترین آموزش ها ارائه شود.

وی تصریح کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در برگزاری حداکثری و سلامت کامل انتخابات دو کمیته حضور حداکثری مردم و تامین و تجهیز صندوق ها به ستاد انتخابات شهرستان کاشان اضافه شده است که بتوانیم انتخابات پیش رو را در صحت و سلامت کامل برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشان با تاکید بر جلوگیری از تخریب های سیاسی اظهار داشت: نباید افراد برای موفقیت کاندیدای مورد نظر خود دست به اقدامات تخریبی علیه دیگران بزنند.

مومنیان با تاکید براینکه در اعتماد مردم نباید خدشه ای وارد شود افزود: رای مردم حق الناس است وباید به نحواحسن پاسداری کنیم و برای آرا آنها احترام قائل شویم.

فرماندار کاشان تصریح کرد: دولت بر اساس سیاست هایی که ارکان نظام بر آن توافق کرده اند ایستاده است تا آنچه که صلاح و مصلحت ملت و انقلاب اسلامی است در یک انتخابات سالم به وجود آید.

وی اظهار کرد: دولت در هنگام برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به خوبی اثبات کردکه متولیان برگزاری انتخابات که از عوامل دولت بودند با حفظ امانتداری از آرای مردم به نحواحسن آن را اجرا کردند.

مومنیان با بیان اینکه باید در هنگام برگزاری انتخابات یک برنامه ریزی اصولی داشته باشیم، گفت: متولیان انتخابات باید ضعف های دوره قبل را که احصاء شده بررسی کنند و در جهت رفع آن برای انتخابات 29 اردیبهشت تلاش نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار