ادای احترام مهمانان جشنواره جهانی فیلم فجر به شهدای دفاع مقدس

مهمانان جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور در دانشگاه صدا و سیما به مزار دو شهید دفاع مقدس رفتند و به آنها ادای احترام کردند.

کد مطلب: ۶۱۶۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، مهمانان خارجی که در ایام جشنواره برای برگزاری کارگاه ها و همچنین جلسات به دانشگاه صدا و سیما می روند، بر مزار شهدای دفاع مقدس حاضر شدند و به روان پاک شهدا ادای احترام کردند. مهمانان خارجی با نثار گل به دو شهیدی که در صحن این دانشگاه به خاک سپرده شده اند که یکی از آنها شهید گمنام است، یاد و خاطر آنها را زنده نگاه داشتند. اتسومی یاناگیجیما( فیلمبردار )، شوگو یوکویاما( تدوین گر)، کنزو هوریکوشی( کارگردان ) از ژاپن، شهره گلپریان، بریس کووان، کارگردان و نمایشنامه نویس فرانسوی از جمله مهمانانی بودند که به شهدای دفاع مقدس ادای احترام کردند. همچنین تدی چان، کارگردان و تهیه کننده هنگ کنگی به همراه ماهونگ کوک رئیس سازمان سینمایی هنگ کنگ، ولینگتون فونگ دبیر اجرایی سازمان سینمایی هنگ کنگ و هیات همراهشان به شکل ویژه ای و با سنت های خاص آسیای جنوب شرقی به شهدای دفاع مقدس ادای احترام کردند.

نسیم پاک شیراز( استاد دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند)، آنیس دوویکتور( استاد دانشگاه سوربن فرانسه)، لیا بلترامی(مستندساز/ بنیانگذار جشنواره فیلم «مذهب امروز» ایتالیا)، اشتفان فوئرنر(مدرس و پژوهشگر دین و سینما از آلمان)، احمدرضا درویش( کارگردان ایرانی) و حجت الاسلام دکتر میرخندان مدرس و پژوهشگر دین و سینما هم که روز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه برای نشست «هم اندیشی و دین» مهمان دانشگاه صدا و سیما خواهند بود، به مزار این دو شهید خواهند رفت و به آنها ادای احترام کرد.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، 1-8 اردیبهشت ۱۳۹۶ (21تا 28 آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار