حمید درخشان در گفت و گو با پانا:

پرسپولیس عاقلانه بازی می کرد الهلال را می برد/ تیم برنامه ی خاصی نداشت

سرمربی سابق پرسپولیس عملکرد این تیم مقابل الهلال را بدون برنامه دانست و از روش بازی شاگردان برانکو اننقاد کرد.

کد مطلب: ۶۱۶۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان در گفت و گو با پانا درباره تساوی پرسپولیس مقابل الهلال گفت: متاسفانه بازی خوبی را از این تیم شاهد نبودیم. تیم پرسپولیس چندین موقعیت برای گلزنی داشت اما طارمی توپ ها را به در و دیوار می کوبید و به راحتی موقعیت ها را از دست می داد.

وی ادامه داد: بازیکنان با هماهنگی خود موقعیت های خوبی برای طارمی فراهم می کردند و توپ را به او می رساندند اما طارمی در کمتر از چند ثانیه توپ ها را خراب می کرد و به در و دیوار می کوبید در حالی که می توانست با کمی صبر و دقت توپ ها را به گل تبدیل کند نه اینکه آنها را خراب کند. مهدی طارمی وقتی توپ به دستش می رسید با بی دقتی تمام به سمت دروازه شوت می کرد و دقیقا هم همان سمتی شوت می کرد که دروازه بان دستش را دراز می کرد.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد تیم الهلال نیز اظهار کرد: تیم حریف قدرت زیادی نداشت و اگر پرسپولیس کمی عاقلانه بازی می کرد این تیم را از پیش رو برمی داشت اما متاسفانه پرسپولیس از فرصت خوبی که برایش به وجود آمده بود استفاده نکرد و حتی انگار برای تساوی به میدان آمده بود.

درخشان در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از ضعف های پرسپولیس در این بازی نداشتن برنامه خاصی بود انگار بازیکنان پرسپولیس بدون هیچ هدف خاصی به میدان آمده بودند و برنامه ای هم نداشتند. حتی خود برانکو هم برنامه نداشتند و این موضوع را وقتی که دقیقه 89 بازیکن تعویض می کند به خوبی قابل مشاهده است. بازیکنی که دقیقه 89 به زمین مسابقه می آید چه کارایی برای تیم دارد اگر او هدفش این است که بازیکن تازه نفس به میدان بفرست باید زودتر این کار را انجام دهد نه اینکه زمانی او را به میدان بفرستد که هیچ کارایی برای تیم ندارد.

وی در مورد صعود پرسپولیس گفت: الهلال که صعودش قطعی شده است و باید دید در ادامه بازی ها به چه شکلی پیگیری می شوند در حال حاضر پرسپولیس صعودش دست خودش نیست و کار به اما و اگر کشیده شده است اما در این شرایط هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و نمی‌توان چیزی را از الان قطعی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار