آغاز ساخت خانه بهداشت در دو روستای بهشهر

فرماندار بهشهر گفت: ساخت دو واحد خانه بهداشت در روستاهای پیته‌نو و سرخ‌گریوه با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان در بخش یانه‌سر بهشهر آغاز شد.

کد مطلب: ۶۱۶۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سید خالق سجادی در آیین آغاز ساخت خانه بهداشت در این روستاها اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید شدت گرفته است و طرح تحول سلامت اوج خدمت به همه آحاد جامعه و توجه ویژه به محرومان بوده است.

وی با تاکید بر توجه به پیشگیری ادامه داد: همواره پیشگیری مقدم بر درمان است که باید با برنامه‌ریزی مناسب در راستای فرهنگ سازی برای پیشگیری از بیماری‌ها تلاش شود.

سجادی با اشاره به آغاز عملیات ساخت دو واحد ساختمان خانه بهداشت روستایی در روستاهای پیته‌نو و سرخ‌گریوه از توابع بخش یانه سر، یادآور شد: هر کدام از این ساختمان‌ها به مساحت ۷۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان احداث می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: روستاییان این روستاها تاکنون از خانه بهداشت قدیمی و فرسوده بالای ۳۰ سال قدمت استفاده می‌کردند که با ساخت این دو خانه بهداشت به زودی از خانه‌های بهداشت جدید و مجهز برخوردار می‌شوند.

وی گفت: خدما‌ت‌رسانی به تمام نقاط شهری و روستایی از مهم‌ترین وظایفی است که بر عهده ما است و در بخش بهداشت و درمان همه امکانات و تجهیزات بطور یکسان و براساس ظرفیت در شهر و روستاها فراهم شده است.

سجادی افزود: این دوخانه بهداشت جمعیت این دو روستا را تحت پوشش خود قرار داده و خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را به افراد ارائه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار