وزیر کار دولت یازدهم گفت:

نمی‌گذارم هیچ کارگر ساختمانی بدون دفترچه باقی بماند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همدان گفت: تا پایان فصل اول 96 نمی گذارم هیچ کار گر ساختمانی بدون دفترچه باقی بماند.

کد مطلب: ۶۱۶۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، علی ربیعی در همایش اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در همدان با تبریک فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم(ص) بیان داشت: مبعث برکت بشر و لطف خدا بر اشرف مخلوقات بوده و عصر خاتمیت است .

وی با بیان اینکه مبعث نشانگر برانگیختن درونی است، گفت: در عصر بلوغ انسانی مسئولین باید توجه بیشتری در قبال چیزی که بر عهده دارند داشته و پاسخگو باشند، متعالی شدن انسان‌ها آرزوی پیامبران بود و باید هر روز با خود تکرار کنیم که در قبال جامعه چه کارهایی انجام داده ایم .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید دولت مسئولیت پذیر است و همچنیین استاندار همدان فردی شریف، کوشا و سالم است که در زمان رای گیری برای استانداری وی در دولت، مطمئن بودم که کار استان با آرامش پیش خواهد رفت .

وی با اشاره به اینکه کسانی هستند و شعار یارانه 250 هزار تومانی به مردم و بیکاران می‌دهند، گفت: این درست نیست باید کمک شود فرد به سرکار رود؛ این مسئولانه است .

ربیعی با بیان اینکه فخر فروشی به ثروت نیست به کرامت انسانی است، گفت: اخلاق آن چیزی است که هر موقع از آن نامی برده می شود یاد پیامبران می افتیم و این نرنجاندن مردم و گذشت و در کنار فقرا ماندن مهم است .

وی با اشاره به سخن بزرگان مبنی بر اینکه حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است، ادامه داد: آیا جامعه ای بدون هیچ تلاشی ثروتمندتر می شود؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در جامعه‌ای که پول، پول می آورد و با رانت ثروتمند می‌شوند، دیگر مرهون کار و کارگر نیست، بیان داشت: جامعه تولید محور، مرهون کار و کارگر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار