معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش:

همکاری ۹ دستگاه و 140محصول در طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت : طرح نماد با همکاری ۹دستگاه کشور برای پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی شکل گرفته است.

کد مطلب: ۶۱۶۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا دومین نشست شورای عالی سند نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان با حضور فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت، نمایندگانی از 9 نهاد در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش عصر امروز برگزار شد.
در این نشست مهرزاد حمیدی ضمن خیرمقدم به اعضای ائتلاف سند نماد و همکاری وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: افتخار داریم دومین جلسه در حالی برگزار می شود که شاهد پیشرفت هایی در حوزه دانش آموزان است.
وی ادامه داد: طرح نماد زمانی شکل گرفت که نهادها همه به این نتیجه رسیدند که پیشگیری بر درمان مقدم است و باید سرمایه‌گذاری ویژه در حوزه پیگیری از وقوع جرم انجام شود.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: به جای فعالیت های بخشی باید کاری ملی حول محور پروژه نماد انجام شود و بسته ای برنامه ای تعریف شود که غربالگری در آن انجام شود.
حمیدی با بیان اینکه انگیزه هایی مشترکین بین نهادها شکل گرفت، عنوان کرد: در ابتدای کار با نهادهای ذیربط همکاری را آغاز کردیم و با ۹دستگاه این تفاهم نامه شکل گرفت و نهادهایی دیگر نیز به آن اضافه شد همچنین صدا و سیما نیز می تواند برای تبلور این کار وارد عمل شود.
وی یادآور شد: ۶۰برنامه آموزشی، ۴۰برنامه غربالگری و ۴۰ مداخله از محصولات طرح نماد محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار