به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش منطقه امام زاده برگزار گردید:

جلسه هماهنگی کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی

در این جلسه ماهیان رییس اداره ضمن خیر مقدم به مدعوین و حاضرین در جلسه و تبریک مبعث رسول اکرم (ص) گفت: آموزش و یادگیری نظامی یکی از ضروریات هر فرد می باشد که آموزش و پرورش آموزش های مقدماتی را در کلاس های آمادگی دفاعی به دانش آموزان یاد می دهیم.

کد مطلب: ۶۱۶۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا منطقه امامزاده . در این جلسه ماهیان رییس اداره ضمن خیر مقدم به مدعوین و حاضرین در جلسه و تبریک مبعث رسول اکرم (ص) گفت: آموزش و یادگیری نظامی یکی از ضروریات هر فرد می باشد که آموزش و پرورش آموزش های مقدماتی را در کلاس های آمادگی دفاعی به دانش آموزان یاد می دهیم .

سرهنگ آقادوستی فرمانده سپاه ناحیه نطنز ضمن تقدیر از میزبانی اداره آموزش و پرورش و تبریک مبعث رسول اکرم (ص) و تبریک فرا رسیدن رو ز معلم به همه فرهنگیان محترم گفت : هدف از برگزاری اردوی آمادگی دفاعی آشنایی دانش آموزان با دوره های عقیدتی و سیاسی و همچنین آمادگی آنها در روزهای سخت عنوان نمود .

ایشان گفت با توجه به این که تعداد دانش آموزان زیاد بوده این اردو در دو روز برگزار می گردد .

حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی نطنز ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی آموزش و پرورش گفت آمادگی دفاعی یکی از ضروریات جامعه می باشد که حوزه بسیج دانش آموزی با اعزام مربیان این امکان را برای دانش آموزان فراهم می آوردند تا با تکنیک وتاکتیک های اولیه دفاعی آشنا شوند .

در ادامه حاضرین با ارائه پیشنهادات و نظرات خود در هر چه بهتر برگزار شدن اردوی آمادگی دفاعی به بحث و تبادل نظر پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار