اگر مسئولان قدردان انقلاب نباشند، بدون‌شک به عذاب الهی دچار می‌شوند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هرجای این کشور که برویم برکت اسلام و انقلاب وجود دارد و اگر مسئولان قدردان آن نباشند، شک نکنید که به عذاب الهی دچار می‌شوند.

کد مطلب: ۶۱۶۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، سردار غلامحسین غیب‌پرور در دیدار با خانواده یکی از شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: برکت زندگی ما این است که به منزل خانواده شهدا بیاییم و از این دیدارها لذت معنوی ببریم و ان‌شاءالله با دست پر برگردیم.

وی با بیان اینکه خداوند، شهدا را بی‌حکمت انتخاب نمی‌کند، گفت: شهدا انسان‌های محکمی هستند که از وصف آنان عاجزیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: خداوند با باز کردن راه جبهه دفاع از حرم، ما را امتحان دوباره‌ای کرد و ثابت شد ریشه این انقلاب قرص و محکم است و مدافعان انقلاب اسلامی، حتی کسانی که دوران جنگ را ندیده‌اند با تمام وجود پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

غیب پرور ادامه داد: هرجای این کشور که برویم شاهد دلاورمردی‌های شهدا و خانواده‌هایشان هستیم که همه به برکت اسلام و انقلاب است، بنابراین اگر مسئولان قدردان نباشند، شک نکنید که به عذاب الهی دچار می‌شوند.

وی افزود: اگر کسانی که در جمهوری اسلامی مسئولیتی ریز یا کلان را عهده‌دار شدند شهدا را باور نکنند و در حفظ خون مطهر شهدا اقدام نکنند، اهل عذاب و آتش هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مهمترین کار در تداوم راه شهدا تبعیت از ولی‌ فقیه و انقلابی عمل کردن است، گفت: اگر بخواهیم راه شهدا را حفظ کنیم و استمرار ببخشیم و دین خود را ادا کنیم ناگزیر باید مطیع و انقلابی عمل کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه شهید به خودی خود به این درجه نمی‌رسد، اظهار کرد: اگر شیر پاک مادر و اگر لقمه حلال پدر نباشد شهدا به این درجه نخواهند رسید. بنابراین شهدا به‌یقین پرورش‌یافته خانواده‌های اسلامی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار