بزرگداشت هفته معلم در دستگاه های مختلف و آحاد جامعه نهادینه شود

امام جمعه دیّر گفت: تقدیر از زحمات معلمان و بزرگداشت هفته معلم تنها از سوی آموزش و پرورش نباشد بلکه بخش های دیگر و آحاد جامعه و بویژه والدین دانش آموزان نیز باید در این راستا ایفای نقش کنند.

کد مطلب: ۶۱۶۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا دیر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی در اولین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیّر در سال جدید اظهار داشت:اگر جامعه اسلامی نسبت به الهام گرفتن از مفاخر خود تلاش بیشتری داشته باشد و نسل جوان با کتب و سخنان بزرگان و مفاخر خود که برگرفته از آموزه های قرآن و پیشوایان ماست آشنا شوند ،شخصیت آنها به گونه دیگری شکل می گیرد.

وی با تبریک هفته سلامت افزود: سفیران سلامت در راستای سلامت جامعه قدم بر می دارند و خدمات ارزشمندی به مردم ارائه می دهند و ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه امنیت و سلامتی دو نعمت مجهول است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای ارائه خدمات بهداشتی و امنیت در جامعه مردم قدم های بلندی برداشته شده و دولت کنونی نیز با اجرای طرح تحول سلامت خدمات ارزنده ای به مناطق محروم ارائه داده است.

وی تصریح کرد: معلمان در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، سلامت جشم وجان، مبارزه با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی و دیگر عرصه ها نقش تعین کننده ای دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اهمیت تجلیل و قدردانی از زحمات معلمان، افزود: از یک سو تقدیر از معلمان در راستای تشریح جایگاه انان است و از دیگر سو مسئولیت سنگینی است که برعهده دارند.

وی گفت: تقدیر از زحمات معلمان و بزرگداشت هفته معلم تنها از سوی آموزش و پرورش نباشد بلکه بخش های دیگر و آحاد جامعه و بویژه والدین دانش آموزان نیز باید در این راستا ایفای نقش کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار