با حضور مدیرکل دفترمطالعات وبرنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد:

برگزیدگان جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان کاشان تجلیل می شوند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: آیین تجلیل از برگزیدگان اولین دوره این جام فرهنگی در آستانه روز جهانی کتاب در هفتم اردیبهشت در تالار دبستان طالبیان مقدم با حضور مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۱۶۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کاشان ، مصطفی جوادی مقدم در گفت و گو با خبرنگاران افزود : نخسین دوره باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان کاشان با حضور یک هزار و 232 کودک و نوجوان عضو 133 باشگاه در مدارس، مهد کودکها، مساجد و کتابخانه های عمومی کاشان برگزار شد .
به گفته وی، آثار ارسالی 90 باشگاه در سه بخش «فیلم موبایلی» ، «نامه به نویسنده» و «انتخاب بهترین باشگاه » داوری شده و ، پنج نفر برتر مرحله شهرستان کاشان به دبیرخانه مرکزی تهران معرفی شدند .
وی اظهارداشت: هیات داوران پس بررسی آثار و فعالیت های تخصصی در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی ، دبیرستان حضرت علی اصغر علیه السلام و دبستان های طالبیان مقدم، قرشی، امینی، برکت و طالبیان را به عنوان باشگاههای برتر انتخاب کردند.

وی گفت: برگزیدگان در بخش "نامه به نویسنده " نیز شامل زهرا کامویی، سارا حسنی ده آبادی، پریا باقری، زینب صمدی مفرد، نرگس مقنی و الیاس عفتی می باشند .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: بنا به رای داوران در بخش فیلم موبایلی نیز فاطمه شفیعی، فرزانه تاجری، محمد هدایتی، الیاس عفتی و حنانه کوچک زاده به عنوان آثار برتر مرحله شهرستان معرفی شدند.

وی با اشاره به بخش کتاب انتخابی نیز افزود: کتابهای « این وبلاگ واگذار می شود»، «مدرسه پرماجرا»، «دختری که دائم جیغ می کشید»، «آذرک و جادوگر مخترع»، «سه پرسش» و «آینده کهن» با رای دانش آموزان عضو باشگاه به عنوان کتابهای برگزیده معرفی شدند.

جوادی مقدم گفت: اجرای برنامه هایی مثل کتابخوانی گروهی،تورهای خرید کتاب، ،مبادله کتاب و برگزاری نشستهای منظم کتابخوانی و معرفی کتاب مقابل دوربین را از جمله فعالیت های باشگاه های کتابخوانی بوده است.

طرح باشگاه کتابخوان کودک و نوجوان از ابتدای ابان سال گذشته با همکاری ادارات آموزش و پرورش کاشان ، بهزیستی کاشان ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کتابخانه های عمومی کاشان آغاز به کار کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار