معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان:

تلاش داریم مشکلات بروکراتیک را از سر راه سرمایه گذاران برداریم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان، گفت: تلاش داریم پیچیدگی فرایند اداری و مشکلات بروکراتیک را از سر راه سرمایه گذاران برداریم و شرایط لازم را برای حصور آنها در استان هرچه بیشتر فراهم کنیم.

کد مطلب: ۶۱۶۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره ضمن یادآوری راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری استان، اظهار داشت: این اقدام به منظور تسریع در صدور مجوزها و مراحل اداری صورت پذیرفته و کمک خواهد کرد تا سرمایه گذاران در زمان کمتر و با سهولت بیشتری امور اداری مرتبط را انجام دهند.

در این جلسه که با حضور اعضای شورای اداری دیواندره، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان این شهرستان و همچنین تعدادی از مدیران کل استان برگزار شد اولویت های کاری سال 96 شهرستان دیواندره در راستای تحقق شعار سال و سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه های آب و کشاورزی، گردشگری، صنعت معدن تجارت، آموزش های فنی و حرفه ای، محیط زیست و امور روستایی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون استاندار کردستان، در این خصوص تاکید کرد: مدیران باید در تعریف اولویت بندی پروژه ها و فازهای اجرایی آنها، مهندسی ارزش را به گونه ای اعمال کنند که نتیجه حاصل از اقدامات توسعه ای در اشتغال و بهبود معیشتی و رضایتمندی مردم اثرات ملموس داشته باشد.

وی در ادامه دیواندره را دارای امتیازهای ممتازی از جمله نسبت 60 درصدی جمعیت روستایی به 40 درصدی جمعیت شهری دانست و افزود: این نسبت جمعیتی مزیت بسیار خوبی برای شهرستان محسوب می شود چرا که روستاها مولد و تولید کننده هستند.

فیروزی با بیان اینکه ما می خواهیم این جلسه شروعی برای هماهنگی و هم افزایی بیشتر جهت برنامه ریزی و اجرای برنامه های توسعه ای تولید اشتغالزا باشد، خاطرنشان کرد: قطعاً تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال جز با همکاری صمیمانه و همت جدی در بخش های دولتی و خصوصی میسر نمی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در بخش دیگری از این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان و مدیران سیستم های اداری شهرستان دیواندره، اظهار داشت: امید است در سال 96نیز با تلاش و فعالیت های هدفمند مجموعه، شاهد رونق اقتصادی و ارتقای تولید و اشتغال باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار